Gjest dameklipp Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 hva vil du anbefale? bør være litt god frisør også. 0 Siter
Blésha Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Når man kjører buss nr 37 forbi Legevakten i Oslo, går man av bussen på busstoppet som er rett etter Legevakten. Da ligger en frisørsalong og en internett-cafe vegg i vegg med hverandre, og den frisøren har vi veldig god erfaring med! 0 Siter
Gjest dameklipp Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Når man kjører buss nr 37 forbi Legevakten i Oslo, går man av bussen på busstoppet som er rett etter Legevakten. Da ligger en frisørsalong og en internett-cafe vegg i vegg med hverandre, og den frisøren har vi veldig god erfaring med! den utenlanske frisøren, med databutikk ved siden av? hvis det er den du mener, så har jeg bare dårlige erfaringer med den. svært uhøflige. først tok det en halvtime å få bestilt time og neste dag ble timen utsatt og jeg satt og ventet 20 min over denne tiden igjen før jeg gikk uten å få klippen min. en mann satt og passet butikken mens frisørene selv var ute, vi var tre kunder som ventet....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.