Lisabeth Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 De kommer hver høst her. Jeg har konkludert med at de dør ut etter et par uker, uansett hva slags øvelser jeg setter igang for å få dem ut før tiden. De lever rett og slett til de dør ---- 0 Siter
tiliti Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 De kommer hver høst her. Jeg har konkludert med at de dør ut etter et par uker, uansett hva slags øvelser jeg setter igang for å få dem ut før tiden. De lever rett og slett til de dør ---- Glemte et par av dem hjemme sammen med en ikke helt ren stekepanne med litt vann i. Kom hjem til skyer på skyer med bananfluer, turte ikke trekke pusten, hadde vel svelget noen av dem. Færre nå iallefall etter noen runder med Radar. usj 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Glemte et par av dem hjemme sammen med en ikke helt ren stekepanne med litt vann i. Kom hjem til skyer på skyer med bananfluer, turte ikke trekke pusten, hadde vel svelget noen av dem. Færre nå iallefall etter noen runder med Radar. usj urk... Så ille er det ikke ennå - men en liten gjeng gjenstår. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 urk... Så ille er det ikke ennå - men en liten gjeng gjenstår. Nå tror jeg ikke jeg ser mer enn 10-20 etter 2-3 fulle behandlinger med Radar. Men kan ikke akkurat si at jeg liker å spraye hjemmet mitt med gift.. Ellers er det jo selvfølgelig å aldri forlate mat eller drikke av noe slag tilgjengelig for fluer, ikke engang den minste lille rest. De formerer seg av omtrent ingenting. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Sett ut en skvett rødvin, de elsker rødvin og drukner seg i den. Bare prøv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.