Gjest trultemor26 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg har så lyst på et gulvteppe til å ha i stua, men tepper er dyrt hvis man skal ha noe annet en fillerye. Ikea har lave priser, men er gulvteppene der no bra? Noen med erfaringer? 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Vi har "ULDUM" med masse farger på her hjemme. Det er kjempe deilig å trø på, og er godt og varmt på golvet. Dessuten er det håndluftet ull og lett å holde rent. Eneste ulempen er at første året loer ullteppet så sinnsykt at man må støvsuge det hver dag. Men det må man med de aller fleste håndluftede ulltepper. Jeg for min del kan anbefale deg å kjøpe teppe på Ikea 0 Siter
Gjest Hun med de store melonene Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Vi har "ULDUM" med masse farger på her hjemme. Det er kjempe deilig å trø på, og er godt og varmt på golvet. Dessuten er det håndluftet ull og lett å holde rent. Eneste ulempen er at første året loer ullteppet så sinnsykt at man må støvsuge det hver dag. Men det må man med de aller fleste håndluftede ulltepper. Jeg for min del kan anbefale deg å kjøpe teppe på Ikea Hvor mye kosta det? 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvor mye kosta det? "ULDUM" kostet 2500 kr om jeg ikke husket feil. Dette teppet er jo stort, 230*230cm langt, og så er det kjempe fint www.ikea.no har hele katalogen på nett også, så du kan jo kikke litt der 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvor mye kosta det? hehe, morsomt nick btw 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Vi har "ULDUM" med masse farger på her hjemme. Det er kjempe deilig å trø på, og er godt og varmt på golvet. Dessuten er det håndluftet ull og lett å holde rent. Eneste ulempen er at første året loer ullteppet så sinnsykt at man må støvsuge det hver dag. Men det må man med de aller fleste håndluftede ulltepper. Jeg for min del kan anbefale deg å kjøpe teppe på Ikea åhh! Må vi støvsuge det i et år, før det funker? Vi kjøpte et slikt teppe, men kastet det ut igjen etter en måned, orket ikke støvsuge mer. Bikkja gikk rundt med farget ull i pelsen!! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=16&productId=68040&langId=-14&categoryId=16057&chosenPartNumber=20086465 har dette teppet fra ikea. faktisk utrolig lett å holde rent til å være så lyst. 3.teppet vi har kjøpt der. 1. var et lyst ett (hvitt), umulig å holde rent. nr2 var et mørkeblått et som også var veldig vanskelig å få støvsugd rent. Men dette er kjempelett, blir ikke noe flekkete heller. de har det i blått også. kjenn litt på vevingen i det, og sammenlign med andre der, de to forje vi hadde var mye løsere i veven, og lengre i "busten". 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 åhh! Må vi støvsuge det i et år, før det funker? Vi kjøpte et slikt teppe, men kastet det ut igjen etter en måned, orket ikke støvsuge mer. Bikkja gikk rundt med farget ull i pelsen!! Hehe Ja, det tar bortimot et år før det slutter å loe så fælt. Men vi hadde to små pusekatter på den tiden som drev å rotet rundt på teppet og gravde opp masse ulldotter. Bare flaks at jeg ikke støvsugde dem også. Ser det for meg vovven som går rundt som en fargesprakende ull-klump hihi. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=16&productId=68040&langId=-14&categoryId=16057&chosenPartNumber=20086465 har dette teppet fra ikea. faktisk utrolig lett å holde rent til å være så lyst. 3.teppet vi har kjøpt der. 1. var et lyst ett (hvitt), umulig å holde rent. nr2 var et mørkeblått et som også var veldig vanskelig å få støvsugd rent. Men dette er kjempelett, blir ikke noe flekkete heller. de har det i blått også. kjenn litt på vevingen i det, og sammenlign med andre der, de to forje vi hadde var mye løsere i veven, og lengre i "busten". Nå har jeg vært og kjøpt teppe. Finner det ikke på ikea sin hjemmeside da men, så jeg får ikke vist det! Det er hvitt/beige med et par-tre striper på i svart og grått i hver retning. Så da får jeg bare håpe på det beste. Det ligger under spisestua så det er ikke et sted vi trasker så mye. 130 x 200 hvis jeg ikke tar feil, så det er akkurat så stort at stolene kommer oppå når de står helt inntil bordet. Så det blir ikke så mye stikkendes uttafor til å gå på. Også håper jeg inderlig at sambo liker det, han som ikke ville ha noe teppe der til å begynne med (han er borte og er helt uvitende om denne fornyelsen av stua). 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nå har jeg vært og kjøpt teppe. Finner det ikke på ikea sin hjemmeside da men, så jeg får ikke vist det! Det er hvitt/beige med et par-tre striper på i svart og grått i hver retning. Så da får jeg bare håpe på det beste. Det ligger under spisestua så det er ikke et sted vi trasker så mye. 130 x 200 hvis jeg ikke tar feil, så det er akkurat så stort at stolene kommer oppå når de står helt inntil bordet. Så det blir ikke så mye stikkendes uttafor til å gå på. Også håper jeg inderlig at sambo liker det, han som ikke ville ha noe teppe der til å begynne med (han er borte og er helt uvitende om denne fornyelsen av stua). hum..det hørtes veldig likt ut som det første teppet vi kjøpte der..det fant jeg heller ikke på hjemmesiden. men du trenger jo ikke et teppe som er superlett og rengjøre når det ligger sånn som du beskriver =) vårt ligger under stuebordet, og blir trampet på flere ganger om dagen, pluss av 2 katter =) får håpe samboern din liker det da gratulerer med nytt teppe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.