Gjest Veldig, veldig anonym i dag Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hva kan gjøres for å stoppe overgrep som har foregått i en årrekke? Det gjelder en voksen person. Fornærmede tør ikke anmelde. 0 Siter
Gjest Overlever Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Dritten må fram i lyset-noen må fortelle hva som skjer.Jeg ble selv utsatt for overgrep, det samme ble flere andre jenter.Jeg ble den som måtte få stoppet dette.Anmeldte svinet, med god støtte fra et par venner og SMI. Det har vært tøft, men ikke vanskeligere enn å leve med en slik svart hemmelighet. Skulle gjerne skrevet mer om dette, men ønsker deg lykke til. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg tror du kan anmelde selv om vedkommende ikke vil selv? Men da må du stå frem med fullt navn. Om det er et barn vi snakker om her, så må vel foreldrene varsles, om det ikke er de som overgriper, da vil jo de bli etterforsket. Snakker vi om en voksen vil det jo bli en etterforskning uansett - og alle parter vil bli informert. Om offeret selv ikke vil stå frem vil h*n jo bli innkalt som vitne, og vil h*n ikke si noe da er du jo like langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.