Femma Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Fikk en link ang http://www.sweetim.com/ (ekstra smilier på msn). Men er dette trygt å innstalere? Slik som nå, får jeg eviglange linker da vedkommende sender en smilie fra denne greia. Så om jeg vil se smilier, så må jeg også innstalere dette. 0 Siter
Gjest neve Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Installerte det for et par mnd siden, og har ikke opplevd noe skummelt i etterkant;) 0 Siter
Femma Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Installerte det for et par mnd siden, og har ikke opplevd noe skummelt i etterkant;) Ok. Takker :-) 0 Siter
Blésha Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det som kan skje, er at det tar tid før smiliene/ikonene/lydene dukker opp. Jeg avinstallerte SweetIM av den grunn. 0 Siter
Femma Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Det som kan skje, er at det tar tid før smiliene/ikonene/lydene dukker opp. Jeg avinstallerte SweetIM av den grunn. Jaha.. Vel, jeg har ikke lagt det inn enda. Fikk du avinnstalert _kun_ SweetIM, eller måtte du fjerne msn, og legge inn den på nytt også? 0 Siter
Gjest neve Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det som kan skje, er at det tar tid før smiliene/ikonene/lydene dukker opp. Jeg avinstallerte SweetIM av den grunn. Det er ikke noe problem hos meg, kan kanskje ha noe med maskinen å gjøre..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.