Gå til innhold

DOL oppfører seg forskjellig på mine to PCer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tilgang til to PC’er, begge med Windows XP. Når jeg på maskin A er inne på DOL og klikker på et innlegg, så ser jeg innlegget i kolonnen ved siden av, uansett om jeg går via et valgt forum eller 100 nyeste.

På maskin B skjer akkurat det samme dersom jeg først har valgt et forum. Hvis jeg derimot går via 100 nyeste og klikker på en tråd eller et innlegg derifra, da får jeg disse opp i nytt vindu.

Noen som kan fortelle meg hvorfor det er forskjell? Sikkert en innstilling et sted, men jeg aner ikke hvor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en versjonsforvirring.

Hvis du bruker IE, kan du jo hente IE ver 7, den er bortimot ferdig testet.

Skrevet

Sikkert en versjonsforvirring.

Hvis du bruker IE, kan du jo hente IE ver 7, den er bortimot ferdig testet.

Takk for svar. Jeg skal prøve det du sier etterhvert. Det er jo ingen stor sak dette, syntes bare det var litt pussig.

Skrevet

Takk for svar. Jeg skal prøve det du sier etterhvert. Det er jo ingen stor sak dette, syntes bare det var litt pussig.

Ikke alltid ting funker som det skal i de ulike versjoner og lesere. To solide bugs i det nye IE7 fikk et auksjonsprogram vi har til å gå bananas,

det er rettet nå. Programmet virker overhodet ikke på Mac heller, og piltastene slutter å virke både her og der. Det er en uberegnelig verden. Straks du har funnet på noe ustyrtelig smart å lage, så funker det ikke i alle lesere, og dermed er det tilbake til tegnebordet.

Et tips er å åpne alle linker i nytt vindu, sånn at du har innlegg og tråder hver for seg i hvert sitt vindu. Eksperimenter litt med det, og DOL blir enklere å bruke. Bruk Alt-TAB for å bytte melom dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...