Gå til innhold

Nummeret til sparebank 1 kontofon?

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E
Skrevet

Finner det ikke på bankens nettsider, eller på gulesider.Har kaputt telefon og har derfor mistet en drøss med numre. Thanx.

Videoannonse
Annonse
Gjest Aina E
Skrevet

Det beror vel på hvilken Sparebank1 du tilhører?

Moss... Men det er bare nummer til banken som står oppført. Da får jeg bare beskjed om at sentralbordet er stengt.

Gjest Aina E
Skrevet

02002 ?

Det er et av de hundrevis av numrene som er til en av avdelingene. Som er stengt i helgen. Men det er kontofon-nummeret jeg trenger...

Takk for forsøket uansett.

Skrevet

Moss... Men det er bare nummer til banken som står oppført. Da får jeg bare beskjed om at sentralbordet er stengt.

Tror du kan prøve 05700, i følge nettsiden til SpareBank1 Moss

Gjest Aina E
Skrevet

Tror du kan prøve 05700, i følge nettsiden til SpareBank1 Moss

Har prøvd... Det er til sentralbordet, ikke kontofon.

Utrolig så vanskelig det skulle være å få tak i, da...

hare1365380455
Skrevet

Det er et av de hundrevis av numrene som er til en av avdelingene. Som er stengt i helgen. Men det er kontofon-nummeret jeg trenger...

Takk for forsøket uansett.

[email protected]

Men ingen er vel på jobb nå...

Sikker på at du ikke kan ringe det nummeret og så taste 11 om du skal betale giro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...