Gjest soljenta_83 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Skulle tatt første pille på nytt brett i går,men glemte å kjøpe både i går og i dag. Så da får jeg ikke tatt første pille før mandag. Sånn bortsett fra at det ikke blir sikkert som prevensjon på et par uker,hva kan skje? Blødninger? Eller har det ikke så mye å si? 0 Siter
Gjest rossakk Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 opplever akk det samme...skulle begynnt på nytt brett for noen dager siden.. har hørt at det beste er å ikke slutte med pillene når man først er " i gang", faren for blodpropp øker litt når man begynner på igjen da..!? har jeg lest.... og jeg var så dum at jeg hadde samleie uten kondom igår, tenkte ikke på at jeg ikke hadde begynt på nytt brett.... jaja, går nok bra.. håper å slippe blødninger da.. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 opplever akk det samme...skulle begynnt på nytt brett for noen dager siden.. har hørt at det beste er å ikke slutte med pillene når man først er " i gang", faren for blodpropp øker litt når man begynner på igjen da..!? har jeg lest.... og jeg var så dum at jeg hadde samleie uten kondom igår, tenkte ikke på at jeg ikke hadde begynt på nytt brett.... jaja, går nok bra.. håper å slippe blødninger da.. Fikk kjøpt ny eske på døgnåpent apotek i går. Tok først to piller på ettermiddagen,også enda en på kvelden. Var utrolig kvalm når jeg våkna. Regner med det hadde noe med alle de tre pillene å gjøre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.