jiipp Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg leier ut en leilighet. Og den var passe shabby da de flytte inn. Jeg lovte å prøve å få tak i polakker for å få pusset litt opp i stua noe jeg ikke klarte. Jeg sa de kunne få trekk i husleia pga dette, så all materialkostnader 3400 betaler jeg, samt at de har jobbet 40 timer tre stykk (tilsammen 120 timer) som de må ha kompensasjon for. Men hvor mye? Syns ikke jeg kan gi hundrekroner timen heller! De skal betale 6200 i leie vanligvis. Hva syns dere? 0 Siter
Gjest Tofemtiogenbåtis Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Gi dem 2,50 kr og en båt-is, da bør dem være fornøyde! 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 *LOL* Du synes 100,- timen er for mye? Jeg hadde ikke engang vurdert å gjøre opppussingsarbeide for mindre enn det dobbelte. "........................................." 0 Siter
Gjest Nettopp pusset opp. Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Iallefall 150 kr/timen syns jeg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du burde betale 100 kroner timen i det minste - du hadde ikke fått noen til å gjøre jobben billigere enn det. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du hadde neppe fått polakker for under 100.- pr time. Tilby ham 2 måneder gratis leie og be ham ordne opp med vennene sine. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 *LOL* Du synes 100,- timen er for mye? Jeg hadde ikke engang vurdert å gjøre opppussingsarbeide for mindre enn det dobbelte. "........................................." Tror neppe noen hadde vurdert å spørre deg om annet enn rivningsarbeide. 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Tror neppe noen hadde vurdert å spørre deg om annet enn rivningsarbeide. *lol* nå var du slem, men vittig! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 *lol* nå var du slem, men vittig! Det syns nok egentlig Prozac også, selv om han er litt tupp for tiden:) 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det syns nok egentlig Prozac også, selv om han er litt tupp for tiden:) Jeg tenkte det samme - nå ler'n sjøl også .) 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det syns nok egentlig Prozac også, selv om han er litt tupp for tiden:) Jeg tenkte det samme - nå ler'n sjøl også .) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg tenkte det samme - nå ler'n sjøl også .) Jeg sluttet å svare morsk mer da han for noen dager siden snudde en helt vennlig ordutveksling til personangrep. Akkurat som med grip(p) da trollingen hans tok overhånd. "........................................" 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg sluttet å svare morsk mer da han for noen dager siden snudde en helt vennlig ordutveksling til personangrep. Akkurat som med grip(p) da trollingen hans tok overhånd. "........................................" *GJESP* 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg sluttet å svare morsk mer da han for noen dager siden snudde en helt vennlig ordutveksling til personangrep. Akkurat som med grip(p) da trollingen hans tok overhånd. "........................................" Det er en ærlig sak - jeg svarer aldri Sør 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det er en ærlig sak - jeg svarer aldri Sør Han sluttet jeg å svare for flere år siden. Morsk svarte jeg imidlertid på personangrepene fra ganske lenge - og det samme med trollingen og stalkingen til grip(p). Men det finnes grenser for hvor lenge man gidder slikt :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Han sluttet jeg å svare for flere år siden. Morsk svarte jeg imidlertid på personangrepene fra ganske lenge - og det samme med trollingen og stalkingen til grip(p). Men det finnes grenser for hvor lenge man gidder slikt :-) "..........................................." Du snur alt på hue. Jeg har aldri latt deg få sjikanere andre i fred og fordragelighet og har heller ikke tenkt la deg få gjøre det. 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Han sluttet jeg å svare for flere år siden. Morsk svarte jeg imidlertid på personangrepene fra ganske lenge - og det samme med trollingen og stalkingen til grip(p). Men det finnes grenser for hvor lenge man gidder slikt :-) "..........................................." Men det er vel ikke "stalking" å alltid svare den som man vet det kommer en frisk diskkusjon med`? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Men det er vel ikke "stalking" å alltid svare den som man vet det kommer en frisk diskkusjon med`? Kommer an på. Når du forfølger et nick i tråder og fora som du aldri skriver noe, og svarer fjollete/frekkt/e.l. på innlegg i tråder du ikke har noen interesse av å delta i - bare for å slenge med leppa til en bestemt person - så er det pr.def. forum-stalking. Morsk stalker noe, men jeg tror ikke han troller. Han er sannsynligvis ikke intelligent nok til å klare å skjule det hvis han skulle prøve. Hans styrke ligger i å kalle meningsmotstandere for jødehatere og kommunister - jeg tviler på om han har noe særlig annet å fare med. grip(p) er trolle, og har vært det lenge. Heller ikke han var flink nok til å skjule seg i lengden :-) Hvis jeg skulle gjort noe liknende, så hadde jeg sannsynligvis stalket morsk rundt i tråder, og påpeket hans forsvar av at 50-årige menn har sex med 15 år gamle jenter, i tide og utide (sånn som her og nå) :-) Og nå snakker jeg også _om_ disse karakterene, selvsagt...:-) "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.