Gå til innhold

avslag i husleie pga oppussing.Hva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier ut en leilighet. Og den var passe shabby da de flytte inn. Jeg lovte å prøve å få tak i polakker for å få pusset litt opp i stua noe jeg ikke klarte. Jeg sa de kunne få trekk i husleia pga dette, så all materialkostnader 3400 betaler jeg, samt at de har jobbet 40 timer tre stykk (tilsammen 120 timer) som de må ha kompensasjon for. Men hvor mye?

Syns ikke jeg kan gi hundrekroner timen heller!

De skal betale 6200 i leie vanligvis.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tofemtiogenbåtis
Skrevet

Gi dem 2,50 kr og en båt-is, da bør dem være fornøyde!

Skrevet

*LOL* Du synes 100,- timen er for mye? Jeg hadde ikke engang vurdert å gjøre opppussingsarbeide for mindre enn det dobbelte.

"........................................."

Gjest Nettopp pusset opp.
Skrevet

Iallefall 150 kr/timen syns jeg.

Gjest Persille
Skrevet

Du burde betale 100 kroner timen i det minste - du hadde ikke fått noen til å gjøre jobben billigere enn det.

Skrevet

Du hadde neppe fått polakker for under 100.- pr time.

Tilby ham 2 måneder gratis leie og be ham ordne opp med vennene sine.

Skrevet

*LOL* Du synes 100,- timen er for mye? Jeg hadde ikke engang vurdert å gjøre opppussingsarbeide for mindre enn det dobbelte.

Tror neppe noen hadde vurdert å spørre deg om annet enn rivningsarbeide.

Skrevet

Tror neppe noen hadde vurdert å spørre deg om annet enn rivningsarbeide.

*lol* nå var du slem, men vittig!

Skrevet

*lol* nå var du slem, men vittig!

Det syns nok egentlig Prozac også, selv om han er litt tupp for tiden:)

Skrevet

Jeg tenkte det samme - nå ler'n sjøl også .)

Skrevet

Skrevet

Jeg sluttet å svare morsk mer da han for noen dager siden snudde en helt vennlig ordutveksling til personangrep. Akkurat som med grip(p) da trollingen hans tok overhånd.

"........................................"

Skrevet

Jeg sluttet å svare morsk mer da han for noen dager siden snudde en helt vennlig ordutveksling til personangrep. Akkurat som med grip(p) da trollingen hans tok overhånd.

*GJESP*

Skrevet

Det er en ærlig sak - jeg svarer aldri Sør :)

Skrevet

Det er en ærlig sak - jeg svarer aldri Sør :)

Han sluttet jeg å svare for flere år siden. Morsk svarte jeg imidlertid på personangrepene fra ganske lenge - og det samme med trollingen og stalkingen til grip(p). Men det finnes grenser for hvor lenge man gidder slikt :-)

"..........................................."

Skrevet

Han sluttet jeg å svare for flere år siden. Morsk svarte jeg imidlertid på personangrepene fra ganske lenge - og det samme med trollingen og stalkingen til grip(p). Men det finnes grenser for hvor lenge man gidder slikt :-)

Du snur alt på hue. Jeg har aldri latt deg få sjikanere andre i fred og fordragelighet og har heller ikke tenkt la deg få gjøre det.

Skrevet

Men det er vel ikke "stalking" å alltid svare den som man vet det kommer en frisk diskkusjon med`?

Skrevet

Men det er vel ikke "stalking" å alltid svare den som man vet det kommer en frisk diskkusjon med`?

Kommer an på. Når du forfølger et nick i tråder og fora som du aldri skriver noe, og svarer fjollete/frekkt/e.l. på innlegg i tråder du ikke har noen interesse av å delta i - bare for å slenge med leppa til en bestemt person - så er det pr.def. forum-stalking. Morsk stalker noe, men jeg tror ikke han troller. Han er sannsynligvis ikke intelligent nok til å klare å skjule det hvis han skulle prøve. Hans styrke ligger i å kalle meningsmotstandere for jødehatere og kommunister - jeg tviler på om han har noe særlig annet å fare med. grip(p) er trolle, og har vært det lenge. Heller ikke han var flink nok til å skjule seg i lengden :-)

Hvis jeg skulle gjort noe liknende, så hadde jeg sannsynligvis stalket morsk rundt i tråder, og påpeket hans forsvar av at 50-årige menn har sex med 15 år gamle jenter, i tide og utide (sånn som her og nå) :-)

Og nå snakker jeg også _om_ disse karakterene, selvsagt...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...