Gå til innhold

avslag i husleie pga oppussing.Hva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer an på. Når du forfølger et nick i tråder og fora som du aldri skriver noe, og svarer fjollete/frekkt/e.l. på innlegg i tråder du ikke har noen interesse av å delta i - bare for å slenge med leppa til en bestemt person - så er det pr.def. forum-stalking. Morsk stalker noe, men jeg tror ikke han troller. Han er sannsynligvis ikke intelligent nok til å klare å skjule det hvis han skulle prøve. Hans styrke ligger i å kalle meningsmotstandere for jødehatere og kommunister - jeg tviler på om han har noe særlig annet å fare med. grip(p) er trolle, og har vært det lenge. Heller ikke han var flink nok til å skjule seg i lengden :-)

Hvis jeg skulle gjort noe liknende, så hadde jeg sannsynligvis stalket morsk rundt i tråder, og påpeket hans forsvar av at 50-årige menn har sex med 15 år gamle jenter, i tide og utide (sånn som her og nå) :-)

Og nå snakker jeg også _om_ disse karakterene, selvsagt...:-)

"........................................."

*LOL* her løper du rundt som en idiot og omtaler meg i tredjeperson..og snakker om at _andre_ er Stalkere!

Bytt medisin. Det finnes kanskje alternativer som virker på galskapen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er vel ikke "stalking" å alltid svare den som man vet det kommer en frisk diskkusjon med`?

De stakkars fyren med pillenicket tror at både han og alle andre _må_ ligge med alle de tenner på. Han vet ikke engang at det er noen forskjell. Ordene og handlingene er for ham synonymer.

Derav de absurditetene han lirer av seg i innlegget under.

Kanskje dette også forklarer depresjonene fyren har og som igjen forklarer nicket? Det må jo være anstrengende å føle at man må ligge med flere hundre kvinner hver dag, og ikke få lov til det med noen av dem..For ikke å snakke om hvordan det må være å ha et parforhold med en slik trang.

Ikke rart fyren er singel.

Skrevet

Kommer an på. Når du forfølger et nick i tråder og fora som du aldri skriver noe, og svarer fjollete/frekkt/e.l. på innlegg i tråder du ikke har noen interesse av å delta i - bare for å slenge med leppa til en bestemt person - så er det pr.def. forum-stalking. Morsk stalker noe, men jeg tror ikke han troller. Han er sannsynligvis ikke intelligent nok til å klare å skjule det hvis han skulle prøve. Hans styrke ligger i å kalle meningsmotstandere for jødehatere og kommunister - jeg tviler på om han har noe særlig annet å fare med. grip(p) er trolle, og har vært det lenge. Heller ikke han var flink nok til å skjule seg i lengden :-)

Hvis jeg skulle gjort noe liknende, så hadde jeg sannsynligvis stalket morsk rundt i tråder, og påpeket hans forsvar av at 50-årige menn har sex med 15 år gamle jenter, i tide og utide (sånn som her og nå) :-)

Og nå snakker jeg også _om_ disse karakterene, selvsagt...:-)

"........................................."

nekter for at grip er et troll -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...