Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Kommer an på. Når du forfølger et nick i tråder og fora som du aldri skriver noe, og svarer fjollete/frekkt/e.l. på innlegg i tråder du ikke har noen interesse av å delta i - bare for å slenge med leppa til en bestemt person - så er det pr.def. forum-stalking. Morsk stalker noe, men jeg tror ikke han troller. Han er sannsynligvis ikke intelligent nok til å klare å skjule det hvis han skulle prøve. Hans styrke ligger i å kalle meningsmotstandere for jødehatere og kommunister - jeg tviler på om han har noe særlig annet å fare med. grip(p) er trolle, og har vært det lenge. Heller ikke han var flink nok til å skjule seg i lengden :-) Hvis jeg skulle gjort noe liknende, så hadde jeg sannsynligvis stalket morsk rundt i tråder, og påpeket hans forsvar av at 50-årige menn har sex med 15 år gamle jenter, i tide og utide (sånn som her og nå) :-) Og nå snakker jeg også _om_ disse karakterene, selvsagt...:-) "........................................." *LOL* her løper du rundt som en idiot og omtaler meg i tredjeperson..og snakker om at _andre_ er Stalkere! Bytt medisin. Det finnes kanskje alternativer som virker på galskapen. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Men det er vel ikke "stalking" å alltid svare den som man vet det kommer en frisk diskkusjon med`? De stakkars fyren med pillenicket tror at både han og alle andre _må_ ligge med alle de tenner på. Han vet ikke engang at det er noen forskjell. Ordene og handlingene er for ham synonymer. Derav de absurditetene han lirer av seg i innlegget under. Kanskje dette også forklarer depresjonene fyren har og som igjen forklarer nicket? Det må jo være anstrengende å føle at man må ligge med flere hundre kvinner hver dag, og ikke få lov til det med noen av dem..For ikke å snakke om hvordan det må være å ha et parforhold med en slik trang. Ikke rart fyren er singel. 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Kommer an på. Når du forfølger et nick i tråder og fora som du aldri skriver noe, og svarer fjollete/frekkt/e.l. på innlegg i tråder du ikke har noen interesse av å delta i - bare for å slenge med leppa til en bestemt person - så er det pr.def. forum-stalking. Morsk stalker noe, men jeg tror ikke han troller. Han er sannsynligvis ikke intelligent nok til å klare å skjule det hvis han skulle prøve. Hans styrke ligger i å kalle meningsmotstandere for jødehatere og kommunister - jeg tviler på om han har noe særlig annet å fare med. grip(p) er trolle, og har vært det lenge. Heller ikke han var flink nok til å skjule seg i lengden :-) Hvis jeg skulle gjort noe liknende, så hadde jeg sannsynligvis stalket morsk rundt i tråder, og påpeket hans forsvar av at 50-årige menn har sex med 15 år gamle jenter, i tide og utide (sånn som her og nå) :-) Og nå snakker jeg også _om_ disse karakterene, selvsagt...:-) "........................................." nekter for at grip er et troll - 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.