Gjest F.U. til menn Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Ettersom jeg kjeder meg kan dere svare på dette ultraintelligente spørsmålet! Er du femi og/eller myk mann og huslig hjemmekostype, eller er du et barskt stykke mannfolk som liker å ha føringa (overhode i familien lixxom)? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Her er det bare kjerringer. Med noen hederlige unntak tror jeg du har rett i det 0 Siter
keinstein Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvor mange som har mine fotspor på ryggen er en ukjent mengde. Men de kan fort fylle en kjerke eller to. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Her er det bare kjerringer. Jeg siterer en kjent mann her: "Snakk for deg sjøl!" :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg er femi, myk, barsk og tøff, romantisk og dyrisk - alt etter hvilken situasjon jeg befinner meg i. Jeg er som et avansert kinderegg. Langt mer enn tre ting går faktisk an. 0 Siter
Gjest heldig den som får deg...;) Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg er femi, myk, barsk og tøff, romantisk og dyrisk - alt etter hvilken situasjon jeg befinner meg i. Jeg er som et avansert kinderegg. Langt mer enn tre ting går faktisk an. for en enorm fristelse:) og ennå har ingen kapret deg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 for en enorm fristelse:) og ennå har ingen kapret deg? De fleste har nok litt av alt i seg. Det gjelder ikke bare meg. Jeg har mange negative sider også. Som f.eks. at jeg trives veldig godt singel. Altså: Det er ikke negativt for meg, men det gjør ting vanskelig for potensielle partnere. Men det er mulig det forandrer seg hvis jeg møter "den rette". Tror ikke jeg har sett henne ennå. Uten at jeg egentlig leter. Ingen grunn til å lete når jeg ikke kan tenke meg noe forhold. 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 min "mann" er dominant. Barsk og mandig hehe. Men han har sine myke sider også. Dvs inni er han myk og god. Men hard og god utenpå! 0 Siter
musikeren Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg er mest barsk, og har litt av det andre du beskriver. Med andre ord en perfekt blanding. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg er mest barsk, og har litt av det andre du beskriver. Med andre ord en perfekt blanding. For ikke å snakke om beskjeden ;-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg er mest barsk, og har litt av det andre du beskriver. Med andre ord en perfekt blanding. (ja, det er kanskje noen som synes det er barskt med rosa tights....:-D) 0 Siter
en mann Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Femi/myke menn synes jeg er frastøtende, men man behøver ikke være hensynløs avstumpet tulling selv om man tar mest ansvar og initiativ. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 For ikke å snakke om beskjeden ;-) Jeg syns musikeren er flink, jeg: "Det er vansk'lig å være beskjeden når man er helt uten feil, og hver gang jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil. Og alle som ser meg de sier: "For et prakteksemplar av en mann!!!" Nei, det er vansk'lig å være beskjeden, men jeg prøøver det beste jeg kan." 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Er nok ikke femi, nei. Men "overhode" i huset? Litt gammeldags, vel? "....................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg syns musikeren er flink, jeg: "Det er vansk'lig å være beskjeden når man er helt uten feil, og hver gang jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil. Og alle som ser meg de sier: "For et prakteksemplar av en mann!!!" Nei, det er vansk'lig å være beskjeden, men jeg prøøver det beste jeg kan." Det kan være vanskelig å skjule at man er perfekt. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det kan være vanskelig å skjule at man er perfekt. Ja, jeg regnet med at du også har erfaring på det området :-) I mine øyne er du mer perfekt enn musikeren. *Slengkyss* 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Er nok ikke femi, nei. Men "overhode" i huset? Litt gammeldags, vel? "....................................." Trådstarter har nok ikke fått med seg hva som skal til for å være et ekte Mannfolk i våre dager ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ja, jeg regnet med at du også har erfaring på det området :-) I mine øyne er du mer perfekt enn musikeren. *Slengkyss* Takk. En av mine venner har et høyt selvbilde og stort ego. Men han klaget over at kvinner ikke vinket og blunket til han på stranda lenger. Han mente at moderne kvinner har dårlig syn. Jeg har ikke hjerte til å si at det var mye mer fluer før i tida, så da viftet de med arma og blunket av den grunn. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Trådstarter har nok ikke fått med seg hva som skal til for å være et ekte Mannfolk i våre dager ;-) Men hva er det som skal til da? :-) "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.