Gå til innhold

Er du femi eller myk mann?

Anbefalte innlegg

Gjest F.U. til menn
Skrevet

Ettersom jeg kjeder meg kan dere svare på dette ultraintelligente spørsmålet!

Er du femi og/eller myk mann og huslig hjemmekostype, eller er du et barskt stykke mannfolk som liker å ha føringa (overhode i familien lixxom)?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

10

• Prozak

8

• ShitDiddelyDo

5

• keinstein

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Her er det bare kjerringer. ;)

Med noen hederlige unntak tror jeg du har rett i det :)

Skrevet

Hvor mange som har mine fotspor på ryggen er en ukjent mengde. Men de kan fort fylle en kjerke eller to.

Skrevet

Her er det bare kjerringer. ;)

Jeg siterer en kjent mann her: "Snakk for deg sjøl!" :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er femi, myk, barsk og tøff, romantisk og dyrisk - alt etter hvilken situasjon jeg befinner meg i.

Jeg er som et avansert kinderegg. Langt mer enn tre ting går faktisk an.

Gjest heldig den som får deg...;)
Skrevet

Jeg er femi, myk, barsk og tøff, romantisk og dyrisk - alt etter hvilken situasjon jeg befinner meg i.

Jeg er som et avansert kinderegg. Langt mer enn tre ting går faktisk an.

for en enorm fristelse:)

og ennå har ingen kapret deg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

for en enorm fristelse:)

og ennå har ingen kapret deg?

De fleste har nok litt av alt i seg. Det gjelder ikke bare meg.

Jeg har mange negative sider også. Som f.eks. at jeg trives veldig godt singel. Altså: Det er ikke negativt for meg, men det gjør ting vanskelig for potensielle partnere.

Men det er mulig det forandrer seg hvis jeg møter "den rette". Tror ikke jeg har sett henne ennå. Uten at jeg egentlig leter. Ingen grunn til å lete når jeg ikke kan tenke meg noe forhold.

Skrevet

min "mann" er dominant. Barsk og mandig hehe. Men han har sine myke sider også. Dvs inni er han myk og god. Men hard og god utenpå! ;)

Skrevet

Jeg er mest barsk, og har litt av det andre du beskriver. Med andre ord en perfekt blanding.

Skrevet

Jeg er mest barsk, og har litt av det andre du beskriver. Med andre ord en perfekt blanding.

For ikke å snakke om beskjeden ;-)

Gjest Aimabel
Skrevet

(ja, det er kanskje noen som synes det er barskt med rosa tights....:-D)

Skrevet

Femi/myke menn synes jeg er frastøtende, men man behøver ikke være hensynløs avstumpet tulling selv om man tar mest ansvar og initiativ.

Gjest Baderen
Skrevet

For ikke å snakke om beskjeden ;-)

Jeg syns musikeren er flink, jeg:

"Det er vansk'lig å være beskjeden når man er helt uten feil, og hver gang jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil. Og alle som ser meg de sier: "For et prakteksemplar av en mann!!!" Nei, det er vansk'lig å være beskjeden, men jeg prøøver det beste jeg kan."

Skrevet

Er nok ikke femi, nei. Men "overhode" i huset? Litt gammeldags, vel?

"....................................."

Skrevet

Jeg syns musikeren er flink, jeg:

"Det er vansk'lig å være beskjeden når man er helt uten feil, og hver gang jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil. Og alle som ser meg de sier: "For et prakteksemplar av en mann!!!" Nei, det er vansk'lig å være beskjeden, men jeg prøøver det beste jeg kan."

Det kan være vanskelig å skjule at man er perfekt.

Gjest Baderen
Skrevet

Det kan være vanskelig å skjule at man er perfekt.

Ja, jeg regnet med at du også har erfaring på det området :-)

I mine øyne er du mer perfekt enn musikeren.

*Slengkyss*

Gjest Baderen
Skrevet

Er nok ikke femi, nei. Men "overhode" i huset? Litt gammeldags, vel?

Trådstarter har nok ikke fått med seg hva som skal til for å være et ekte Mannfolk i våre dager ;-)

Skrevet

Ja, jeg regnet med at du også har erfaring på det området :-)

I mine øyne er du mer perfekt enn musikeren.

*Slengkyss*

Takk.

En av mine venner har et høyt selvbilde og stort ego. Men han klaget over at kvinner ikke vinket og blunket til han på stranda lenger. Han mente at moderne kvinner har dårlig syn.

Jeg har ikke hjerte til å si at det var mye mer fluer før i tida, så da viftet de med arma og blunket av den grunn.

Skrevet

Trådstarter har nok ikke fått med seg hva som skal til for å være et ekte Mannfolk i våre dager ;-)

Men hva er det som skal til da? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...