keinstein Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Trådstarter har nok ikke fått med seg hva som skal til for å være et ekte Mannfolk i våre dager ;-) En attraktiv mann er IKKE: Intelligent En god far En stabil lønnsmottaker Arbeidssom Seriøs Renslig Oppmerksom Raus Sosial Ordensmenneske Han er blakk, skitten, uflidd, ubarbert, urimelig, lat, oppfarende, raper og eter som et dyr. De jeg vet om i hvert fall. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 En attraktiv mann er IKKE: Intelligent En god far En stabil lønnsmottaker Arbeidssom Seriøs Renslig Oppmerksom Raus Sosial Ordensmenneske Han er blakk, skitten, uflidd, ubarbert, urimelig, lat, oppfarende, raper og eter som et dyr. De jeg vet om i hvert fall. Men keinstein da! Nå skuffer du meg! Det er jo akkurat omvendt. Om du hører til siste kategori, så vil jeg ikke ha deg på kaffibesøk likevel 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Takk. En av mine venner har et høyt selvbilde og stort ego. Men han klaget over at kvinner ikke vinket og blunket til han på stranda lenger. Han mente at moderne kvinner har dårlig syn. Jeg har ikke hjerte til å si at det var mye mer fluer før i tida, så da viftet de med arma og blunket av den grunn. Han har ikke forfalt da, slik at det var større grunn til vinking før? Be han ta en god titt i speilet, kanskje han lander på moder jord da. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Men hva er det som skal til da? :-) "....................................." Det må vel være omtrent som deg: En gud i senga. Forsvarer sin kvinne når hun blir angrepet. Tar sin del av jobben i hjemmet uten å være tøffel. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det må vel være omtrent som deg: En gud i senga. Forsvarer sin kvinne når hun blir angrepet. Tar sin del av jobben i hjemmet uten å være tøffel. Hmmm...ok. Ja, selvfølgelig - det passer jo helt perfekt på meg. Egentlig så brukte du vel meg som mal for den beskrivelsen der, gjorde du ikke? :-) "........................................." 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hmmm...ok. Ja, selvfølgelig - det passer jo helt perfekt på meg. Egentlig så brukte du vel meg som mal for den beskrivelsen der, gjorde du ikke? :-) "........................................." Selvsagt :-) Jeg merker jo når jeg har med ekte mannfolk å gjøre! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Selvsagt :-) Jeg merker jo når jeg har med ekte mannfolk å gjøre! Godt du er observant :-) "..................................." 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Godt du er observant :-) "..................................." :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det må vel være omtrent som deg: En gud i senga. Forsvarer sin kvinne når hun blir angrepet. Tar sin del av jobben i hjemmet uten å være tøffel. Der sa du det faen meg. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Der sa du det faen meg. He he, godt at du er enig med meg i beskrivelsen! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Der sa du det faen meg. Steike. Det er ingen annen mulighet - dere må kjenne meg i RL, og ha blitt grundig..."utsatt" for meg ved minst én anledning :-) "....................................." 0 Siter
musikeren Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 (ja, det er kanskje noen som synes det er barskt med rosa tights....:-D) Nåh. Du erter meg bare. Du har da helt sikkert skjønt at det ikke var meg:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ja, jeg regnet med at du også har erfaring på det området :-) I mine øyne er du mer perfekt enn musikeren. *Slengkyss* Fyllerør? 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Steike. Det er ingen annen mulighet - dere må kjenne meg i RL, og ha blitt grundig..."utsatt" for meg ved minst én anledning :-) "....................................." Hvis du er sånn som beskrivelsen, så har jeg ikke vært utsatt for deg, med mindre du er svensk og heter ola. Men du kan gjerne komme og hilse på en dag... 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hvis du er sånn som beskrivelsen, så har jeg ikke vært utsatt for deg, med mindre du er svensk og heter ola. Men du kan gjerne komme og hilse på en dag... Men jeg gidder ikke sloss for deg, altså. Der går grensen. "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 min "mann" er dominant. Barsk og mandig hehe. Men han har sine myke sider også. Dvs inni er han myk og god. Men hard og god utenpå! Kvinners forbannelse. Slike menn eksisterer omtrent ikke. Dere finner en dominant drittsekk, og innbilske som dere er tror dere at dere, og bare dere, kan få frem de _egentlige_ gode, indre sidene hans. Og så blir dere skuffet når det viser seg at det alle andre kan se, faktisk stemmer: Det er ingen slike sider der. "....................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Men jeg gidder ikke sloss for deg, altså. Der går grensen. "......................................." Fankern. Det hadde liksom satt prikken over i'en i tenninga. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Fankern. Det hadde liksom satt prikken over i'en i tenninga. Jeg kan ta med kniv? Har en svær samekniv hengende over senga, som jeg bruker for å imponere de som ikke blir satt helt ut av håndjernene. "........................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Kvinners forbannelse. Slike menn eksisterer omtrent ikke. Dere finner en dominant drittsekk, og innbilske som dere er tror dere at dere, og bare dere, kan få frem de _egentlige_ gode, indre sidene hans. Og så blir dere skuffet når det viser seg at det alle andre kan se, faktisk stemmer: Det er ingen slike sider der. "....................................." Jeg har insett det! Bortsett fra når det gjelder Robbie Williams da. Jegvet det er meg han trenger for å bli lykkelig. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 De fleste har nok litt av alt i seg. Det gjelder ikke bare meg. Jeg har mange negative sider også. Som f.eks. at jeg trives veldig godt singel. Altså: Det er ikke negativt for meg, men det gjør ting vanskelig for potensielle partnere. Men det er mulig det forandrer seg hvis jeg møter "den rette". Tror ikke jeg har sett henne ennå. Uten at jeg egentlig leter. Ingen grunn til å lete når jeg ikke kan tenke meg noe forhold. Jeg hadde da bilde på msn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.