Gå til innhold

Er du femi eller myk mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trådstarter har nok ikke fått med seg hva som skal til for å være et ekte Mannfolk i våre dager ;-)

En attraktiv mann er IKKE:

Intelligent

En god far

En stabil lønnsmottaker

Arbeidssom

Seriøs

Renslig

Oppmerksom

Raus

Sosial

Ordensmenneske

Han er blakk, skitten, uflidd, ubarbert, urimelig, lat, oppfarende, raper og eter som et dyr.

De jeg vet om i hvert fall.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

10

• Prozak

8

• ShitDiddelyDo

5

• keinstein

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Baderen
Skrevet

En attraktiv mann er IKKE:

Intelligent

En god far

En stabil lønnsmottaker

Arbeidssom

Seriøs

Renslig

Oppmerksom

Raus

Sosial

Ordensmenneske

Han er blakk, skitten, uflidd, ubarbert, urimelig, lat, oppfarende, raper og eter som et dyr.

De jeg vet om i hvert fall.

Men keinstein da!

Nå skuffer du meg! Det er jo akkurat omvendt. Om du hører til siste kategori, så vil jeg ikke ha deg på kaffibesøk likevel :(

Gjest Baderen
Skrevet

Takk.

En av mine venner har et høyt selvbilde og stort ego. Men han klaget over at kvinner ikke vinket og blunket til han på stranda lenger. Han mente at moderne kvinner har dårlig syn.

Jeg har ikke hjerte til å si at det var mye mer fluer før i tida, så da viftet de med arma og blunket av den grunn.

Han har ikke forfalt da, slik at det var større grunn til vinking før?

Be han ta en god titt i speilet, kanskje han lander på moder jord da.

Gjest Baderen
Skrevet

Men hva er det som skal til da? :-)

"....................................."

Det må vel være omtrent som deg:

En gud i senga.

Forsvarer sin kvinne når hun blir angrepet.

Tar sin del av jobben i hjemmet uten å være tøffel.

Skrevet

En gud i senga.

Hmmm...ok. Ja, selvfølgelig - det passer jo helt perfekt på meg. Egentlig så brukte du vel meg som mal for den beskrivelsen der, gjorde du ikke? :-)

"........................................."

Gjest Baderen
Skrevet

Hmmm...ok. Ja, selvfølgelig - det passer jo helt perfekt på meg. Egentlig så brukte du vel meg som mal for den beskrivelsen der, gjorde du ikke? :-)

Selvsagt :-)

Jeg merker jo når jeg har med ekte mannfolk å gjøre!

Skrevet

Selvsagt :-)

Jeg merker jo når jeg har med ekte mannfolk å gjøre!

Godt du er observant :-)

"..................................."

Gjest Baderen
Skrevet

Godt du er observant :-)

"..................................."

:-)

Skrevet

En gud i senga.

Der sa du det faen meg.

Gjest Baderen
Skrevet

Der sa du det faen meg.

He he, godt at du er enig med meg i beskrivelsen!

Skrevet

Der sa du det faen meg.

Steike. Det er ingen annen mulighet - dere må kjenne meg i RL, og ha blitt grundig..."utsatt" for meg ved minst én anledning :-)

Skrevet

(ja, det er kanskje noen som synes det er barskt med rosa tights....:-D)

Nåh. Du erter meg bare. Du har da helt sikkert skjønt at det ikke var meg:-)

Skrevet

Ja, jeg regnet med at du også har erfaring på det området :-)

I mine øyne er du mer perfekt enn musikeren.

*Slengkyss*

Fyllerør?

Skrevet

Steike. Det er ingen annen mulighet - dere må kjenne meg i RL, og ha blitt grundig..."utsatt" for meg ved minst én anledning :-)

Hvis du er sånn som beskrivelsen, så har jeg ikke vært utsatt for deg, med mindre du er svensk og heter ola. Men du kan gjerne komme og hilse på en dag...

Skrevet

Hvis du er sånn som beskrivelsen, så har jeg ikke vært utsatt for deg, med mindre du er svensk og heter ola. Men du kan gjerne komme og hilse på en dag...

Men jeg gidder ikke sloss for deg, altså. Der går grensen.

"......................................."

Skrevet

min "mann" er dominant. Barsk og mandig hehe. Men han har sine myke sider også. Dvs inni er han myk og god. Men hard og god utenpå! ;)

Kvinners forbannelse. Slike menn eksisterer omtrent ikke. Dere finner en dominant drittsekk, og innbilske som dere er tror dere at dere, og bare dere, kan få frem de _egentlige_ gode, indre sidene hans. Og så blir dere skuffet når det viser seg at det alle andre kan se, faktisk stemmer: Det er ingen slike sider der.

Skrevet

Men jeg gidder ikke sloss for deg, altså. Der går grensen.

"......................................."

Fankern. Det hadde liksom satt prikken over i'en i tenninga.

Skrevet

Fankern. Det hadde liksom satt prikken over i'en i tenninga.

Jeg kan ta med kniv? Har en svær samekniv hengende over senga, som jeg bruker for å imponere de som ikke blir satt helt ut av håndjernene.

Skrevet

Kvinners forbannelse. Slike menn eksisterer omtrent ikke. Dere finner en dominant drittsekk, og innbilske som dere er tror dere at dere, og bare dere, kan få frem de _egentlige_ gode, indre sidene hans. Og så blir dere skuffet når det viser seg at det alle andre kan se, faktisk stemmer: Det er ingen slike sider der.

Jeg har insett det!

Bortsett fra når det gjelder Robbie Williams da. Jegvet det er meg han trenger for å bli lykkelig.

Skrevet

De fleste har nok litt av alt i seg. Det gjelder ikke bare meg.

Jeg har mange negative sider også. Som f.eks. at jeg trives veldig godt singel. Altså: Det er ikke negativt for meg, men det gjør ting vanskelig for potensielle partnere.

Men det er mulig det forandrer seg hvis jeg møter "den rette". Tror ikke jeg har sett henne ennå. Uten at jeg egentlig leter. Ingen grunn til å lete når jeg ikke kan tenke meg noe forhold.

Jeg hadde da bilde på msn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...