Gemini Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg har insett det! Bortsett fra når det gjelder Robbie Williams da. Jegvet det er meg han trenger for å bli lykkelig. Du får sende ham en mail. Eller sørge for å sitte blant publikum neste gang han besøker Skavlan. ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg hadde da bilde på msn! Det hadde du, og du så omtrent ut som jeg trodde. Det var for øvrig et kompliment - noe jeg også tror jeg sa. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Det hadde du, og du så omtrent ut som jeg trodde. Det var for øvrig et kompliment - noe jeg også tror jeg sa. du gikk glipp av nattahilsenen min,da tråden ble slettet... legge oss sammen;) (bare tulla) sov godt,og du-er det snart fullmåne? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 du gikk glipp av nattahilsenen min,da tråden ble slettet... legge oss sammen;) (bare tulla) sov godt,og du-er det snart fullmåne? Ingen fullmåne her. Men om 1 time har jeg sommerferie i 4 uker. Sov godt! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Ingen fullmåne her. Men om 1 time har jeg sommerferie i 4 uker. Sov godt! sov godt:)og god ferie! 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Steike. Det er ingen annen mulighet - dere må kjenne meg i RL, og ha blitt grundig..."utsatt" for meg ved minst én anledning :-) "....................................." Nei, jeg har ikke møtt deg i RL. Ikke som jeg vet i hvert fall. Men jeg har lest såpass mye av det du skriver her, at jeg har dannet meg en oppfatning av deg. Og det var virkelig deg jeg tenkte på da jeg lagde "drømmemann-profilen" :-) Det hadde vært moro å treffe deg en gang da, og sett om inntrykket mitt stemte. Men da trenger du ikke ta med samekniv, jeg er god til å forsvare meg på egenhånd ;-) 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Fyllerør? Nei, ikke fyllerør :-) Men jeg tror jeg skifter mening om keinstein, når jeg ser hva han mener er en interessant mann. Deg har jeg ikke så mye inntrykk av enda. 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Kvinners forbannelse. Slike menn eksisterer omtrent ikke. Dere finner en dominant drittsekk, og innbilske som dere er tror dere at dere, og bare dere, kan få frem de _egentlige_ gode, indre sidene hans. Og så blir dere skuffet når det viser seg at det alle andre kan se, faktisk stemmer: Det er ingen slike sider der. "....................................." De myke sidene er fremme til stadighet. De dominante er det stort sett bare jeg som ser Men som underdanig kvinne (som til tider også vil ha litt ømhet), er han akkurat sånn jeg vil ha! 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Det hadde du, og du så omtrent ut som jeg trodde. Det var for øvrig et kompliment - noe jeg også tror jeg sa. Hvordan kan du da si at du enda ikke har sett kvinnen i ditt liv, kjære? 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg kan ta med kniv? Har en svær samekniv hengende over senga, som jeg bruker for å imponere de som ikke blir satt helt ut av håndjernene. "........................................." Liker bedre neveslosskamp. Men hvis du ser så tøff ut at de ikke tør å sloss, så funker det også da. Håndjern liker vi =D Men da skal det være brutale håndhjern med kjetting, ikke noe rosa fjær. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Du får sende ham en mail. Eller sørge for å sitte blant publikum neste gang han besøker Skavlan. ;-) Jeg har sendt ham mail, men jeg tror ikke han har hatt tid til å lese dem endå... 0 Siter
Gemini Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg har sendt ham mail, men jeg tror ikke han har hatt tid til å lese dem endå... Nei, det tror ikke jeg heller. For med en gang han leser den, så skjønner han at du selvsagt har rett, og at han endelig har funnet den eneste rette. Og sender øyeblikkelig privatflyet sitt for å hente deg ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Nei, det tror ikke jeg heller. For med en gang han leser den, så skjønner han at du selvsagt har rett, og at han endelig har funnet den eneste rette. Og sender øyeblikkelig privatflyet sitt for å hente deg ;-) Det var det jeg også tenkte! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Hvordan kan du da si at du enda ikke har sett kvinnen i ditt liv, kjære? Kanskje jeg har sett henne uten å vite det. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Kanskje jeg har sett henne uten å vite det. Der har vi det.. =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.