hjertebarnet Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Tror ikke du er urealistisk. Problemet er bare, at de mennene som er sånn, stort sett har blitt kapret for lengst! :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Tror ikke du er urealistisk. Problemet er bare, at de mennene som er sånn, stort sett har blitt kapret for lengst! :-) Jeg er bare 23, da 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Jeg føler ofte det samme i forhold. Jeg veksler mellom å tenke at jeg ikke er lykkelig og at jeg bør kunne forvente såpass, for så å tenke at jeg er altfor kravstor. Vi er jo ikke helt perfekte vi heller =) Men sannsynligvis kommer din neste til å ha ganske dominante trekk av det du følte manglet i det forholdet du gikk ut av. Var for eksempel engasjement en ting du savnet veldig med din forrige, faller du sikkert for et skikkelig fyrverkeri neste gang, men så oppdager du etterhvert at han ikke har den hjemlige roen du tok for gitt hos forrige. Vet ikke helt hvor jeg vil hen jeg nå. Reflekterer igrunn bare sammen med deg =) Hehe, ja... Ser mange som går heeeelt motsatt vei når de kommer ut av et forhold som de var misfornøyde med. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det var godt du skrev det andre avsnittet der. Hvis ikke hadde jeg trodd du syntes jeg var tjukk i hue. Nei nei, på ingen måte Det er bare skikkelig rart å lese, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du var han som spionerte Men etter hva jeg vet synes ikke du det er greit å "sove" med andre mens du har et forhold til meg - så du er fortsatt inne i varmen 0 Siter
Zombiebob Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det der hørtes litt sånn pikeromsromantikk ut. Mennesker endrer seg hele tiden. Du bør være oppmerksom på to ting: 1) En mann som scorer maks på alle disse punktene i dine øyne i dag, kommer ikke nødvendigvis til å gjøre det samme om to år. 2) Dine krav kommer ikke nødvendigvis til å være de samme om to år. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg er bare 23, da Like gammel så meg da ) Og jeg synes ikke du er urealistisk. Man skal trives i ett forhold, Ikke bare ta til takke med ett par gode sider, om du skjønner? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Nei nei, på ingen måte Det er bare skikkelig rart å lese, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du var han som spionerte Men etter hva jeg vet synes ikke du det er greit å "sove" med andre mens du har et forhold til meg - så du er fortsatt inne i varmen Hehe, rart med det. Folk her inne har bedre kontroll enn noen på hva jeg synes er greit og ugreit. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Det der hørtes litt sånn pikeromsromantikk ut. Mennesker endrer seg hele tiden. Du bør være oppmerksom på to ting: 1) En mann som scorer maks på alle disse punktene i dine øyne i dag, kommer ikke nødvendigvis til å gjøre det samme om to år. 2) Dine krav kommer ikke nødvendigvis til å være de samme om to år. Nå er det mange som sier dette er helt normale forventninger til en partner, så da er nok alle "pikeromromantiske"? 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Ikke urealistisk i det hele tatt! Kan egentlig ikke forstå at noen vil ha en mann som _ikke_ er det du beskriver, jeg. Men ta det rolig. De finnes 0 Siter
Zombiebob Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Nå er det mange som sier dette er helt normale forventninger til en partner, så da er nok alle "pikeromromantiske"? Sorry, det var konstruktivt ment fra min side. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Nei nei, på ingen måte Det er bare skikkelig rart å lese, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du var han som spionerte Men etter hva jeg vet synes ikke du det er greit å "sove" med andre mens du har et forhold til meg - så du er fortsatt inne i varmen Ååååh, mannfolk!! *koke* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Sorry, det var konstruktivt ment fra min side. Det var ikke skrevet slik. Uansett, det ser ut som dette er normale forventninger. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det var ikke skrevet slik. Uansett, det ser ut som dette er normale forventninger. Det var da leit at du ikke så det som kontruktivt. Du får hoppe over første setningen, hvis det var den som ikke falt i smak. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Det var da leit at du ikke så det som kontruktivt. Du får hoppe over første setningen, hvis det var den som ikke falt i smak. Jeg er uenig i at man kan forandre seg totalt på noen få år. Det samme angående preferanser. Jeg kan ikke se for meg at jeg plutselig blir veldig glad i å sitte hjemme hele uka, for eksempel. Heller ikke at en potensiell partner plutselig ikke vil diskutere politikk lenger. Man er stort sett den man er, med små variasjoner gjennom livet. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ååååh, mannfolk!! *koke* I know... Den beste var denne; "jeg sa det ikke til deg fordi jeg visste det ville bli bråk av det, at du ikke ville tro på at hun bare sov her" Hallo? Akkurat som om det er greit å ta med jenter vi har møtt på fest hjem og la dem sove i sengen, selv om de ikke hadde sex?? Og så sendte han en flørtemail til henne dagen etter, "det luktet så godt av puten min når jeg la meg i kveld"... "du er dødssøt, intelligent, morsom og har fantastisk rødt hår"... Hvorfor? Vet ikke, ikke planlagt, gjorde det bare, betydde ingenting. Neivel... Inntil videre går jeg får at man ikke kan stole på noen av dem - det er hvertfall erfaringen så langt! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hehe, rart med det. Folk her inne har bedre kontroll enn noen på hva jeg synes er greit og ugreit. Vel, du har aldri sagt at du ikke synes det er greit. Men; jeg har ikke sex med deg, og du har dermed ikke sex med andre mens du har sex med meg - og siden du hittil har fremstått som en likandes kar, så tar jeg for gitt at du ikke ville synes det var greit å ha sex med andre mens du hadde sex med meg, om du hadde hatt sex med meg. Bra setning... På den andre siden, jeg har jo gått på en smell før ang. akkurat dette, så man skal aldri si aldri! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg er enig med deg, bortsett fra det med lav. Jeg har ikke noe imot lave menn. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 I know... Den beste var denne; "jeg sa det ikke til deg fordi jeg visste det ville bli bråk av det, at du ikke ville tro på at hun bare sov her" Hallo? Akkurat som om det er greit å ta med jenter vi har møtt på fest hjem og la dem sove i sengen, selv om de ikke hadde sex?? Og så sendte han en flørtemail til henne dagen etter, "det luktet så godt av puten min når jeg la meg i kveld"... "du er dødssøt, intelligent, morsom og har fantastisk rødt hår"... Hvorfor? Vet ikke, ikke planlagt, gjorde det bare, betydde ingenting. Neivel... Inntil videre går jeg får at man ikke kan stole på noen av dem - det er hvertfall erfaringen så langt! Jeg finner ikke ord... Men vi har tydeligvis en del like erfaringer. Glad for at han nå er eksen din. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Vel, du har aldri sagt at du ikke synes det er greit. Men; jeg har ikke sex med deg, og du har dermed ikke sex med andre mens du har sex med meg - og siden du hittil har fremstått som en likandes kar, så tar jeg for gitt at du ikke ville synes det var greit å ha sex med andre mens du hadde sex med meg, om du hadde hatt sex med meg. Bra setning... På den andre siden, jeg har jo gått på en smell før ang. akkurat dette, så man skal aldri si aldri! Hehe, nei, jeg er veldig klar på det der, og mitt syn på utroskap vil jeg tro har kommet like klart fram som mitt syn på kjønnshår. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg er uenig i at man kan forandre seg totalt på noen få år. Det samme angående preferanser. Jeg kan ikke se for meg at jeg plutselig blir veldig glad i å sitte hjemme hele uka, for eksempel. Heller ikke at en potensiell partner plutselig ikke vil diskutere politikk lenger. Man er stort sett den man er, med små variasjoner gjennom livet. Jeg har blitt totalt motsatt av den jeg var iløpet av 2 år, pga en del uforutsette hendelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.