Gå til innhold

Er jeg urealistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke du er kravstor, men pass på at du ikke bevisst søker etter menn som tilfredsstiller denne lista. Sånt blir det ikke forelskelse av.

Jeg har nok også hatt et bilde inne i hodet mitt om hvordan "drømmemannen" skulle være m.h.t. utseende og egenskaper, men har prestert å stupforelske meg i en som ikke stemmer i det hele tatt. Men forelskelsen tok ikke feil. Det ble full klaff.

Så still gjerne krav, men vær forberedt på å la deg overrumple. Det er mitt beste råd. Og framfor alt: Ikke gå og tenk på at du vil ha en ny.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

15

• ShitDiddelyDo

6

• DarkPink

5

• Zombiebob

3

Mest aktive i denne tråden

petter smart
Skrevet

Det er vel greit å stille slike krav. De fleste gjør vel det.

Men dersom du tror at du vil finne en mann som faktisk oppfyller alle disse kravene, ja da er du svært urealistisk.

Og du skal være litt av et varp for å lande en slik mann.

Mange har høye krav, men oppfyller ikke mange selv. Da blir det fort kræsj.

Og som andre sier, ikke avfei menn som ikke oppfyller alle kravene for tidlig.

petter smart
Skrevet

Et lite ps

Min samboer oppfyller ikke altfor mange av "kravene" jeg hadde på min liste da jeg var singel. Men på den andre siden har hun mange gode sider jeg ikke tenkte på å sette på listen.

Skrevet

Jeg synes ikke du er kravstor, men pass på at du ikke bevisst søker etter menn som tilfredsstiller denne lista. Sånt blir det ikke forelskelse av.

Jeg har nok også hatt et bilde inne i hodet mitt om hvordan "drømmemannen" skulle være m.h.t. utseende og egenskaper, men har prestert å stupforelske meg i en som ikke stemmer i det hele tatt. Men forelskelsen tok ikke feil. Det ble full klaff.

Så still gjerne krav, men vær forberedt på å la deg overrumple. Det er mitt beste råd. Og framfor alt: Ikke gå og tenk på at du vil ha en ny.

Takk for gode råd :)

Skrevet

Et lite ps

Min samboer oppfyller ikke altfor mange av "kravene" jeg hadde på min liste da jeg var singel. Men på den andre siden har hun mange gode sider jeg ikke tenkte på å sette på listen.

Takk for råd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...