akicha Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Er det noen som har noen som helst ide om hvor jeg kan få tak i deler til mitt arvede middagsservice? Det er ikke urgammelt, rundt 30 år gammelt vil jeg anta... Det vekker gode barndomsminner, og jeg skulle gjerne ha hatt fullt sett... Jeg har prøvd å søke litt rundt på internet, men vet ikke helt hvor jeg skal lete... Har ikke noe navn eller noen ting på det... Vanskelig å lese hvor det er laget.. Håper noen har noen råd og tips! 0 Siter
Gjest gjorde det samme her Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvis jeg var deg, ville jeg tatt et bilde av det og lagt det ut på finn.no under Ønskes kjøpt. Selv annonserte jeg i avisen etter brukt servise en gang. Men jeg visste merket, altså. Fikk napp, og fikk kjøpte mange flere asjetter slik jeg trengte. Men nå skulle jeg gjerne solgt det igjen, har gått over til en annen stil.... :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ser ofte bilde og tekst med ønskes kjøpt i diverse ukeblad. Det kan jo være ett forsøk. 0 Siter
gunrika Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Bladet Familien har en spalte for ønskes kjøpt tror jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.