Gjest bare for morro da Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 http://www.lovethatfun.com/Got_an_irritating_husband_/682/ 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg skjønner ikke hva som er morsomt med slikt. 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg skjønner ikke hva som er morsomt med slikt. jo for søren - dama var dritlei sure kommentarer fra en som ikke gadd å hjelpe til sjøl - og planen var jo stillferdig og overraskende 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 jo for søren - dama var dritlei sure kommentarer fra en som ikke gadd å hjelpe til sjøl - og planen var jo stillferdig og overraskende Vel, jeg ser ikke helt humoren i at man slår ned noen med en hard gjenstand. Og jeg tror ikke dere heller hadde sett humoren i det hvis det var omvendt - at mannen slo ned dama. 0 Siter
monass Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Vel, jeg ser ikke helt humoren i at man slår ned noen med en hard gjenstand. Og jeg tror ikke dere heller hadde sett humoren i det hvis det var omvendt - at mannen slo ned dama. Noen ganger kan man rett og slett ta humor for...humor... og få lov til å le :-) 0 Siter
monass Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Vel, jeg ser ikke helt humoren i at man slår ned noen med en hard gjenstand. Og jeg tror ikke dere heller hadde sett humoren i det hvis det var omvendt - at mannen slo ned dama. Noen ganger kan man rett og slett ta humor for...humor... og få lov til å le :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.