cider Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg synes det er både ekkelt og skremmende tanken på at gamle gubber på 50 finner småjenter på 15 tiltrekkende!! Jeg er 23, og kunne aldri ha snudd meg etter en gutt på 15 og synes han var attraktiv. Men nå synes jeg ikke noen under min egen alder er tiltrekkende da. Det hadde bare føltes ekkelt. 0 Siter
cider Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Dette innlegget skulle jo selvfølgelig ligge under innlegget " Eldre menn og pene UNGE jenter". Beklager. 0 Siter
mr spes Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Dette innlegget skulle jo selvfølgelig ligge under innlegget " Eldre menn og pene UNGE jenter". Beklager. Jeg er 34 og mann, kunne fint tenkt meg ei på 24, men att jeg skal bli tiltrukket av noen under 20 ser jeg på som nesten umulig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Mannen min blir av og til skremt av seg selv. Litt på avstand ser han ei skikkelig fin dame. Så kommer han litt nærmere og ser at det er ei ung jente på 15-16. Det er ikke så lett å se hvor gamle jentene er nå for tiden. De kler seg jo som voksne fra de er 10... Det som er med unge jenter er at de jo er nydelige. Rett og slett. Jeg har ikke noe problemer med å forstå at menn synes de er tiltrekkende. Men å gå fra det å se til det å gjøre noe med det - det er forkastelig. (Og jeg kan absolutt synes en unggutt er tiltrekkende også...) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg kan godt forstå at noen synes at 15-åringer er pene. Noen av dem ser jo eldre ut enn de er, og sminker seg og bruker sexy klær og så videre. Men det er selvsagt kjempeforskjell på å tenke og å handle. Det hadde selvsagt vært forkastelig om en 50-åring hadde lagt an på en 15-åring, men han må jo få lov til å _tenke_ hva han vil. 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg er 34 og mann, kunne fint tenkt meg ei på 24, men att jeg skal bli tiltrukket av noen under 20 ser jeg på som nesten umulig. Men du syns de er vakre og at de har "potensiale"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.