Line Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei på du! Hvordan står det til? Ble det noen ferietur på deg i sommer? Jeg ble frastjålet mobilen min i Barcelona, og da forsvant jo nummeret ditt også. Gidder du sende en sms til meg, så jeg får lagret det på nytt? Jeg har forøvrig ikke nett hjemme før rundt 28.august, siden jeg nettopp har flyttet. Tar visst tid å få installert adsl på nytt, sjø Ha en fin dag da, om du ikke har planer om å sove den bort 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240853-sdd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hello! Jupp, blir ferie på meg. Jeg har ferie fra mandag. Det er utrolig hvor tregt de siste timene går. Reiser blir det også. For en stund siden bestilte jeg og en kompis tur til Mallorca, og vi drar dit 22. august. Men siden jeg har en del fri før det, og følte jeg var nødt til å finne på noe, bestilte jeg for et par dager siden en kort tur til Praha. Så jeg stikker til Praha alene, tidlig onsdag morgen, og blir der til fredag. Gleder meg skikkelig. Det er mulig jeg roter eller har drømt, men kan jeg ha sett noe på din msn her forleden om at du da var i Praha? I så fall må du gjerne gi meg noen tips! Melding sendes i dette øyeblikk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240853-sdd/#findComment-1861773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hello! Jupp, blir ferie på meg. Jeg har ferie fra mandag. Det er utrolig hvor tregt de siste timene går. Reiser blir det også. For en stund siden bestilte jeg og en kompis tur til Mallorca, og vi drar dit 22. august. Men siden jeg har en del fri før det, og følte jeg var nødt til å finne på noe, bestilte jeg for et par dager siden en kort tur til Praha. Så jeg stikker til Praha alene, tidlig onsdag morgen, og blir der til fredag. Gleder meg skikkelig. Det er mulig jeg roter eller har drømt, men kan jeg ha sett noe på din msn her forleden om at du da var i Praha? I så fall må du gjerne gi meg noen tips! Melding sendes i dette øyeblikk. Karlsbroen, astronomiske klokken, loreto kirken,prahaborgen og kanskje besøke et svart teater, det var kjempefasinerende for ikke å glemme tortur museumet. sex museumet var så dårlig at det anbefales ikke, voks museumet var heller ikke så mye å skryte av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240853-sdd/#findComment-1863627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Hello! Jupp, blir ferie på meg. Jeg har ferie fra mandag. Det er utrolig hvor tregt de siste timene går. Reiser blir det også. For en stund siden bestilte jeg og en kompis tur til Mallorca, og vi drar dit 22. august. Men siden jeg har en del fri før det, og følte jeg var nødt til å finne på noe, bestilte jeg for et par dager siden en kort tur til Praha. Så jeg stikker til Praha alene, tidlig onsdag morgen, og blir der til fredag. Gleder meg skikkelig. Det er mulig jeg roter eller har drømt, men kan jeg ha sett noe på din msn her forleden om at du da var i Praha? I så fall må du gjerne gi meg noen tips! Melding sendes i dette øyeblikk. Hei og hopp! Er på nattevakt i skrivende øyeblikk. Har ikke sett noen rapport fra Praha i innboksen min enda? Hørtes ut som du hadde en flott tur ut fra de smsene du sendte - jeg var ikke liiiiite misunnelig der jeg drev og jobbet og hadde diverse eksamener, mens du drakk øl rett ved Karlsbroen! I just love that city... jeg skal tilbake! Vi må snakkes snart! Jeg kommer meg ikke på nett hjemmefra før 28.august, det tar tid å få installert adsl visstnok. Telenor er trege... men det blir Me talast! Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240853-sdd/#findComment-1876735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.