Gå til innhold

Preloaded - prøvde å installere spill

Anbefalte innlegg

Gjest bare en mamma som vil hjelpe
Skrevet

Guttungen min på 15 har kjøpt et spill som heter Counter-Strike 1. Den er installert men når han vil spille får han beskjed om å fylle inn en kode. På arket som følger med spillet er det en kode men den vil ikke godta koden, (den er for kort).

Bak spillet står det "preloaded". Hva betyr det?

Jeg mistenker at han må kjøpe enda mer online for å få dette drittspillet til å kjøre......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Counterstrike er en påbygging til Halflife. Men såvidt jeg vet så skal både halflifekoden og CS-koden fungere. (Det er også mulig at man ikke lenger trenger å installere Halflife separat først.) Det koster ikke noe å spille Counterstrike online.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...