Gå til innhold

Mild deodorant- forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne en deodorant jeg kan tåle. Det har gått fint med Cosmica rollon uten duft lenge nå, men nå får jeg eksem av den. Jeg vet ikke om de har endret oppskrifta etter at de kom i grønne flasker i stedet for hvite og blå, og om det kan skyldes dette i så fall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Jeg sverger til Biotherm. Bruker kun denne, etter og ha prøvd mange. Vet om mange som liker den, men det er jo litt smak og behag da.

Men anbefales fra meg :o)

Skrevet

Jeg tåler ikke roll-on av noe slag, men deostiften som er samme duft som parfymen jeg bruker tåler jeg.

Skrevet

Mitt inntrykk er at mange cosmicaprodukter ikke er så skånsomme.

For tida bruker jeg Clarins roll-on, den er dyrere enn matvare-og apotekproduktene, men mild og lukter deilig.

Skrevet

For tida bruker jeg Clarins roll-on, den er dyrere enn matvare-og apotekproduktene, men mild og lukter deilig.

Den har jeg forsøkt og det gikk ikke bra med Clarins for meg dessverre. Tåler de fleste av de andre produktene deres.

hare1365380455
Skrevet

Har ikke Neutral en deodorant som er mild?

Skrevet

Er du allergisk mot nikkel? Da kan det hende at du også reagerer på aluminium som er i mange deodoranter.

helios1365380922
Skrevet

Jeg sverger til Biotherm. Bruker kun denne, etter og ha prøvd mange. Vet om mange som liker den, men det er jo litt smak og behag da.

HTH (hjelper tørr hud), mild og parfymefri(og faktisk billig), anbefales!

Skrevet

Har ikke Neutral en deodorant som er mild?

Jeg brukte en som het MiniRisk en gang, tror muligens det var forløperen for Neutral. Har ikke sett Neutral på en stund nå men jeg skal holde utkikk. Takk for tipset!

Skrevet

Jeg tåler ikke roll-on av noe slag, men deostiften som er samme duft som parfymen jeg bruker tåler jeg.

Deo stift har jeg ikke prøvd på lenge, det var så mye sprit i de tidligere. Men har forstått at det ikke er tilfellet nå. Verdt å prøve en gang.

Skrevet

BioTherm har jeg faktisk brukt og tålt! Takk for at minnet meg på den sorten. Bestilte en fra Strawberrynet nå nettopp og så at flaska var annerledes enn sist. Får håpe innholdet er likt også. Husker at den hadde en svak og veldig mild duft som bare luktet rent.

Skrevet

HTH (hjelper tørr hud), mild og parfymefri(og faktisk billig), anbefales!

Skal huske på den. Litt skeptisk mot HTH for kremene svir noe så voldsomt på huden min. Mne dte kan hende deoen er mildere. Har bestilt en fra Strawberrynet nå, men det er kjekt å vite at det fins billigere varianter. :)

Gjest Shira12
Skrevet

BioTherm har jeg faktisk brukt og tålt! Takk for at minnet meg på den sorten. Bestilte en fra Strawberrynet nå nettopp og så at flaska var annerledes enn sist. Får håpe innholdet er likt også. Husker at den hadde en svak og veldig mild duft som bare luktet rent.

Innholdet er likt. Jeg har brukt den fast i mange år nå, og det er en god stund siden de byttet design.

Jeg har prøvd andre innimellom, men havner alltid tilbake til Biotherm. Kjøper den også på Strawberrynet, enkelt og greitt og den havner i postkassa mi :o)

Skrevet

Er du allergisk mot nikkel? Da kan det hende at du også reagerer på aluminium som er i mange deodoranter.

Det kan hende det er en kryssalergi ja. Men tidlig i tenårene kjøpte vi flasker med aluminiumklorid på apoteket og brukte. Men det skal jo ikke være bra så det slutta jeg med. Regner med at mengden aluminiumklorid i deodorantene er mye mindre enn det var i den væska vi smurte ufortynnet under armene når jeg var tenåring.

Skrevet

Innholdet er likt. Jeg har brukt den fast i mange år nå, og det er en god stund siden de byttet design.

Jeg har prøvd andre innimellom, men havner alltid tilbake til Biotherm. Kjøper den også på Strawberrynet, enkelt og greitt og den havner i postkassa mi :o)

Jeg elsker Strawberrynet jeg også. Er det samme innhold som før de bytta design, det er mange år siden jeg brukte Biotherm deo nå og da var den hvit og blå.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg elsker Strawberrynet jeg også. Er det samme innhold som før de bytta design, det er mange år siden jeg brukte Biotherm deo nå og da var den hvit og blå.

Ja, det er det samme. Jeg har brukt den fra den tiden da den var blå og hvit.

Jeg har i allefall ikke merket noen forskjell.

Flaska er også litt større nå.

Skrevet

Ja, det er det samme. Jeg har brukt den fra den tiden da den var blå og hvit.

Jeg har i allefall ikke merket noen forskjell.

Flaska er også litt større nå.

OK, da håper jeg de er raske til å levere. :)

Gjest Shira12
Skrevet

OK, da håper jeg de er raske til å levere. :)

Jeg har fått raskt pakken de gangen jeg har bestilt.

bugge -jenta
Skrevet

Det er ganske vanlig å bli allergisk mot en deodorant etter lengre bruk. Etter å ha brukt biotherm lenge, ble jeg allergisk mot den. Den anbefales, en god deodorant.

Skrevet

Jeg har sensitiv hud, og plages en del med eksem. Etter mye testing og feiling fant jeg en på apoteket som heter Vichy. Ingen problemer med den! :o)

Det er en kremdeodorant på (liten) tube, og koster i underkant av hundrelappen. (veldig drøy, holder en god stund)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...