Gå til innhold

Mild deodorant- forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sensitiv hud, og plages en del med eksem. Etter mye testing og feiling fant jeg en på apoteket som heter Vichy. Ingen problemer med den! :o)

Det er en kremdeodorant på (liten) tube, og koster i underkant av hundrelappen. (veldig drøy, holder en god stund)

Takk skal du ha. Den har jeg ikke hørt om en gang. Nå har jeg bestilt Bioterm fra Strawberrynet men jeg skal huske Vichy til neste innkjøp. Verdt et forsøk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig å bli allergisk mot en deodorant etter lengre bruk. Etter å ha brukt biotherm lenge, ble jeg allergisk mot den. Den anbefales, en god deodorant.

Har bestilt den nå, det er flere år siden jeg har brukt den så jeg håper det går bra. Men det kan være det som har skjedd med Cosmica, at jeg har utviklet allergi mot den etter en stund.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Kjøpte en ny type deo for sensitiv hud. Jeg har hvertfall ikke sett den før. Heter Sanex eller noe,og jeg syns den er veldig bra. Fikk tak i den på Ica.

Gjest heffalumpen
Skrevet

BioTherm har jeg faktisk brukt og tålt! Takk for at minnet meg på den sorten. Bestilte en fra Strawberrynet nå nettopp og så at flaska var annerledes enn sist. Får håpe innholdet er likt også. Husker at den hadde en svak og veldig mild duft som bare luktet rent.

Innholdet er likt. Men det kommer mer ut, ujevnt. For oss som er ømfintlige er det litt dumt. Jeg må ofte ta bort der hvor det kommer for mye.

Dårlig forklart, håper du skjønner. Men alt blir en vane. Uansettt - hvorfor endrer de på ting som funker?!

Gjest den liker jeg
Skrevet

Har du forsøkt stop 24? Fås på apotek, den inneholder ikke parfyme, er svært effektiv.

Jeg sliter med det samme problemet, har brukt denne i flere år nå uten eksem.

Skrevet

Har du forsøkt stop 24? Fås på apotek, den inneholder ikke parfyme, er svært effektiv.

Den brukte jeg den siste tida før eksemen min brøt ut for fullt.

Hvorvidt det har noe me saken å gjøre vet jeg ikke, men jeg tør definitivt ikke prøve den igjen.

Folk er forskjellige :o)

Gjest den liker jeg
Skrevet

Den brukte jeg den siste tida før eksemen min brøt ut for fullt.

Hvorvidt det har noe me saken å gjøre vet jeg ikke, men jeg tør definitivt ikke prøve den igjen.

Folk er forskjellige :o)

Det beste hadde jo sikkert vært å ikke bruke noen ting... Men det er ikke så artig.

Håper du finner en som du tåler;-)

Skrevet

Det beste hadde jo sikkert vært å ikke bruke noen ting... Men det er ikke så artig.

Håper du finner en som du tåler;-)

Det har jeg allerede (se annet sted i tråden:)

Stop24 stopper all antydning til svettelukt, det skal den ha. Men hos meg (til-)stopper den det meste ellers også.

Skrevet

Stop 24 tåler jeg ikke i det hele tatt, da får jeg store sår under armene. Det er veldig individuelt dette med allergi forstår jeg. Det den ene tåler er håpløst for en annen.

Skrevet

Innholdet er likt. Men det kommer mer ut, ujevnt. For oss som er ømfintlige er det litt dumt. Jeg må ofte ta bort der hvor det kommer for mye.

Dårlig forklart, håper du skjønner. Men alt blir en vane. Uansettt - hvorfor endrer de på ting som funker?!

Ojsann- ja det høres litt dumt ut. Enig med deg, de behøver ikke endre på ting som fungerer. Mne nå er den bestilt, og den er også sendt fikk jeg beskjed om. Så da er det bare å vente og prøve. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...