Gjest Hulahulagirl Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Litt panikk pga at åra går for fort her. Siste ledd utraderes og det rykker stadig nærmere "min tur". Hva i helvete kan man gjøre for ikke å tenke på dette? *vil ikke bli gammel og stygg* *vil ikke krepere* ;o) 0 Siter
collins Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg gruer meg til å bli syk, uansett alder, men jeg gruer meg ikke til å bli gammel. 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det er da ingen som sier du må bli syk? Jeg gruer ikke til jeg blir gammel i det hele tatt. Det som er viktigere er hva jeg klarer å få med meg av livet på veien. 0 Siter
asterix Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg gruer meg til å bli syk, uansett alder, men jeg gruer meg ikke til å bli gammel. collins, du sa akkurat det jeg skulle si. ;-) 0 Siter
Gjest meg også Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ja, jeg gruer også. Er kjemperedd for døden og det å sitte igjen alene også. Tvinger tankene bort så godt jeg kan og bruker energien på andre ting, stort sett. Men av og til så går det ikke, og da er det nærmest så panikken tar meg... 0 Siter
Gjest Hulahulagirl Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ja, jeg gruer også. Er kjemperedd for døden og det å sitte igjen alene også. Tvinger tankene bort så godt jeg kan og bruker energien på andre ting, stort sett. Men av og til så går det ikke, og da er det nærmest så panikken tar meg... Er vi litt psyko vi to da, ettersom alle andre svarere går alderdommen i møte med et smil? Jeg kjempegruer meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg vil i hvert fall ikke havne på aldershjem, det er siste sort. 0 Siter
Perlemoren Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 hva med å glede seg til å bli gammel og vis? 0 Siter
Gjest en liten kattepus Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 gruer meg ikke til noe,jeg:) ta vare på helsa så godt en kan,for å forhindre sykdom. dessuten vet en ikke engang om en BLIR gammel.. lev-og ha det godt i nuet! 0 Siter
Soria Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg gruer meg ikke til å bli gammel, men er redd for å bli alvorlig syk 0 Siter
laban Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg forsøker å ikke grue meg til ting jeg må gjennom uansett. Gammel blir jeg nok med tiden, alternativet er atskillig verre, så det skal jeg klare. Stygg er jeg uansett, det har jeg vent meg til. Syk har jeg slett ikke tenkt å bli. 0 Siter
rose23 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Å bli gammel og syk er en del av livet. En kan likevel få en god alderdom og verdighet mener nå jeg. 0 Siter
Gjest meg også Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Er vi litt psyko vi to da, ettersom alle andre svarere går alderdommen i møte med et smil? Jeg kjempegruer meg. Ja, det kan vel hende, men jeg tror ikke folk egentlig er så arlig mht dette temaet. Og kanskje mange fler emner også. Syns det er ganske typisk at man kan blåse av døden og alderdommen, men om man virkelig begynner å diskutere dette, og innse at man faktisk blir gammel og dør, da får pipen en annen lyd. Så jeg tror de fleste i alle fall innimellom er like livredde som vi to er ) Samme hva de sier ) Men det er forøvrig liten trøst.... Jeg prøver å tenke at jeg uansett ikke kan gjøre noe fra eller til, og det hjelper av og til. Men ikke alltid. Så da lever jeg vel med det ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.