Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå til legen du.Da får du sikker diagnose på om det er sopp eller ikke,eller noe annet.Og så får du rett behandling.Sopp gir forresten ofte sånne symptomer.

legen ja. det eneste problemet er at fastlegen min er mann, og jeg har ikke så veldig lyst til å gå til en mann. hvordan skifter man fastlege egentlig?

Gjest Sol-65

legen ja. det eneste problemet er at fastlegen min er mann, og jeg har ikke så veldig lyst til å gå til en mann. hvordan skifter man fastlege egentlig?

Er ikke helt sikker ,men tror du får info om det på legekontoret ditt.

Forresten finnes jo canesten reseptfritt mot sopp på apotek,viss du vil prøve en kur.

Lykke til!

Man MÅ ikke på død og liv gå til fastlegen da! jeg tar den legen som har den timen som passer best for meg. Bryr meg ikke noe om det er mann eller dame.Dessuten så er det bedre med mannfolk, for damene kan være litt hardhentde.

Annonse

Man MÅ ikke på død og liv gå til fastlegen da! jeg tar den legen som har den timen som passer best for meg. Bryr meg ikke noe om det er mann eller dame.Dessuten så er det bedre med mannfolk, for damene kan være litt hardhentde.

jeg liker ikke gå til legen uansett.. hater det faktisk! dritflaut å snakke med de! når må man gå til gynekologen første gang egentlig? mååå man gå til en i det heletatt?

jeg liker ikke gå til legen uansett.. hater det faktisk! dritflaut å snakke med de! når må man gå til gynekologen første gang egentlig? mååå man gå til en i det heletatt?

Hei. Må bare komme med et lite svar her. Du bør prøve å overkomme din frykt. Å gå til gynekolog er virkelig ikke noe problem. De fleste er veldig hyggelig og dømmer deg ikke hvis du er redd for det. Selv foretrekker jeg mannlig. Dersom du er seksuelt aktiv, bør du sjekke deg for clamydia m.m. ved partnerbytte. Dette for både din og andres del. Kan ha det uten å merke det. Dessuten bør kvinner ta en celleprøve hvert 2-3 år for å sjekke at alt er normalt. Man begynner vel i tyve årene med det. Det er iallefall min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...