Lucretia Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg er så lykkelig! Neste uke skal jeg si opp leiligheten, fordi jeg skal flytte inn til kjæresten! Vi skal male og pusse opp soverommet sammen. Han har allerede kjøpt inn ekstra badeskap og klesskap og pc-bord til meg så nå er alt klart. 2 måneders oppsigelse da, der jeg bor nå. Bare følte for å dele med dere Jeg har aldri i mitt liv hatt det så bra som jeg har det nå! 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 så godt å høre at du er lykkelig! gleder meg med deg:) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Så koslig ) Og så så morro det blir å pusse opp og gjøre det til deres eget 0 Siter
Gjest Postman Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Se min flotte nye røde sykkel. Min sykkel er finere enn deres så. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Se min flotte nye røde sykkel. Min sykkel er finere enn deres så. Stakkars, ble du misunnelig nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.