Gå til innhold

McDonalds med do-automat

Anbefalte innlegg

Gjest misfornøyd doler
Skrevet

Jeg er sjelden på McDonalds, og jeg ble forbauset da de hadde satt opp en automat som man måtte putte fem kroner på for å få gå på toalettet!

Jeg ville inn og vaske hendene før jeg skulle spise, nemlig. Kundetoalettet burde ikke hatt slik automat! I tillegg var det veldig dårlig service.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lå denne mc Donaldsen?

Dersom den ligger slik til at narkomane kan stikke innom for et skudd, er det muligens ikke så rart at det koster 5 kroner?

Dersom det ikke er noen slik grunn til at det koster 5 kroner, er det helt latterlig.

Skrevet

Det blir vesentlig mindre griseri, papirforbruk og folk som bare retter på trusa. Kvinnfolk gå på do og opptar rommet for de rareste sysler.

Skrevet

Problemet deres er at en masse folk som ikke spiser der bruker toalettene som offentlig toalett.

Men hvis de ønsker at toalettene kun skal være for restaurantens gjester, så får de heller ordne det slik at man får nøkkel til toalettet i kassen.

På Egon ordnet de det slik at det står en kode på kvitteringen du får når du kjøper mat, og den koden må du taste inn for å få åpnet døren til toalettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...