Gjest Kristiina Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg har søkt på nettet, men finner bare steder som tilbyr rideturer over flere dager, eller rideleir. Er heller ikke interessert i rideskole. Vil bare dra på ridetur noen timer med en profesjonell som rir foran. Har dere noen tips til hvor jeg kan finne dette?. Bor i Oslo 0 Siter
Gjest Rideranke Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 SDD kan sikkert gi deg et intensivkurs, han er flink og en grei hest... 0 Siter
Gjest 1 mulighet? Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 I siste nr av Hestesport leste jeg en artikkel om "Med gutta på tur" . De som hadde skrevet det hadde vært på ridetur et sted i Akershus på en gård som het Norde Mangen gård. Søkte litt på nettet og fant denne hjemme siden http://www.mangen-gaard.no/ Mulig de kan tilby rideturer? Dette var bare et tips, sikkert mange flere:-) Men kom på dette fordi jeg hadde Hestesport bladet ved siden av meg her nå. God ridetur:-) 0 Siter
Gjest Kristiina Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 I siste nr av Hestesport leste jeg en artikkel om "Med gutta på tur" . De som hadde skrevet det hadde vært på ridetur et sted i Akershus på en gård som het Norde Mangen gård. Søkte litt på nettet og fant denne hjemme siden http://www.mangen-gaard.no/ Mulig de kan tilby rideturer? Dette var bare et tips, sikkert mange flere:-) Men kom på dette fordi jeg hadde Hestesport bladet ved siden av meg her nå. God ridetur:-) takk for tipset:) 0 Siter
smurf78 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Skjerven gård i Maridalen har rideturer, det samme har Elveli hestesportsenter og Nordby gård i Sørkedalen. De 2 sistnevnte hadde iallefall for noen år siden, men den jeg nevnte først rei jeg på tur hos for litt siden. 0 Siter
Gjest Kristiina Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Skjerven gård i Maridalen har rideturer, det samme har Elveli hestesportsenter og Nordby gård i Sørkedalen. De 2 sistnevnte hadde iallefall for noen år siden, men den jeg nevnte først rei jeg på tur hos for litt siden. Thank you thank you:) supert! Vet du om man kan ri med følge? Er ikke så proff at jeg tør å ri alene med hesten. 0 Siter
Gjest hest er best Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg tilbyt gratis rideturer :-) Men bor ikke i Oslo, bor så øde til at jeg blir glad når noen kommer for å hjelpe meg med trimming av hestene mine. 0 Siter
smurf78 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Thank you thank you:) supert! Vet du om man kan ri med følge? Er ikke så proff at jeg tør å ri alene med hesten. Red med leder på Nordby gård og tror kanskje du kan ha med leder på Skjerven gård. Elveli vet jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.