Gå til innhold

Vet dere om noen steder som tilbyr rideturer for nybegynnere?

Anbefalte innlegg

Gjest Kristiina
Skrevet

Jeg har søkt på nettet, men finner bare steder som tilbyr rideturer over flere dager, eller rideleir. Er heller ikke interessert i rideskole.

Vil bare dra på ridetur noen timer med en profesjonell som rir foran.

Har dere noen tips til hvor jeg kan finne dette?.

Bor i Oslo

Videoannonse
Annonse
Gjest Rideranke
Skrevet

SDD kan sikkert gi deg et intensivkurs, han er flink og en grei hest...

Gjest 1 mulighet?
Skrevet

I siste nr av Hestesport leste jeg en artikkel om "Med gutta på tur" . De som hadde skrevet det hadde vært på ridetur et sted i Akershus på en gård som het Norde Mangen gård. Søkte litt på nettet og fant denne hjemme siden

http://www.mangen-gaard.no/

Mulig de kan tilby rideturer?

Dette var bare et tips, sikkert mange flere:-)

Men kom på dette fordi jeg hadde Hestesport bladet ved siden av meg her nå.

God ridetur:-)

Gjest Kristiina
Skrevet

I siste nr av Hestesport leste jeg en artikkel om "Med gutta på tur" . De som hadde skrevet det hadde vært på ridetur et sted i Akershus på en gård som het Norde Mangen gård. Søkte litt på nettet og fant denne hjemme siden

http://www.mangen-gaard.no/

Mulig de kan tilby rideturer?

Dette var bare et tips, sikkert mange flere:-)

Men kom på dette fordi jeg hadde Hestesport bladet ved siden av meg her nå.

God ridetur:-)

takk for tipset:)

Skrevet

Skjerven gård i Maridalen har rideturer, det samme har Elveli hestesportsenter og Nordby gård i Sørkedalen. De 2 sistnevnte hadde iallefall for noen år siden, men den jeg nevnte først rei jeg på tur hos for litt siden.

Gjest Kristiina
Skrevet

Skjerven gård i Maridalen har rideturer, det samme har Elveli hestesportsenter og Nordby gård i Sørkedalen. De 2 sistnevnte hadde iallefall for noen år siden, men den jeg nevnte først rei jeg på tur hos for litt siden.

Thank you thank you:)

supert!

Vet du om man kan ri med følge? Er ikke så proff at jeg tør å ri alene med hesten.

Gjest hest er best
Skrevet

Jeg tilbyt gratis rideturer

:-) Men bor ikke i Oslo, bor så øde til at jeg blir glad når noen kommer for å hjelpe meg med trimming av hestene mine.

Skrevet

Thank you thank you:)

supert!

Vet du om man kan ri med følge? Er ikke så proff at jeg tør å ri alene med hesten.

Red med leder på Nordby gård og tror kanskje du kan ha med leder på Skjerven gård. Elveli vet jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...