bouenas Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 ...hvordan gjør man dette, uten å bytte ut det vanlige? 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 man bare skriver det navnet man ønsker der signaturen står før man sender, men husk å gjør det hver gang du skriver ellers så kommer det vanlige nicket. Mange avslører seg ved at de glemmer å skive under hver gang. 0 Siter
bouenas Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 man bare skriver det navnet man ønsker der signaturen står før man sender, men husk å gjør det hver gang du skriver ellers så kommer det vanlige nicket. Mange avslører seg ved at de glemmer å skive under hver gang. Hei, og takk for raskt svar! Jeg har prøvd det, men det stod bare "forhåndsvisning", ikke "send" som alternativ.. 0 Siter
Gjest bytte nick Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hei, og takk for raskt svar! Jeg har prøvd det, men det stod bare "forhåndsvisning", ikke "send" som alternativ.. hei. jeg skal se om jeg får til å bytte. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hei, og takk for raskt svar! Jeg har prøvd det, men det stod bare "forhåndsvisning", ikke "send" som alternativ.. da vet jeg ikke faktisk. Nå tok jeg bort nicknavnet mitt på signatur og skrev bytte nick, jeg fikk frem både forhånsvisning og send innlegg 0 Siter
Gjest nå gikk det, gitt Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 hei. jeg skal se om jeg får til å bytte. Okay:-) Prøver her da... 0 Siter
bouenas Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 hei. jeg skal se om jeg får til å bytte. Takk til deg!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.