Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på mat i uken?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg synes alltid andre handler for så mye. ofte over 300 kroner, men jeg vet da ikke om de handler for hele uka.

Hvor mye penger bruker dere på mat i uken? og hvor mange er dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest magtor
Skrevet

Jeg er en mann på 33 år og 95 kg. Trener så ofte jeg orker og bruker sånn ca. 250-300 kroner annenhver dag.

Gjest magtor
Skrevet

Jeg er en mann på 33 år og 95 kg. Trener så ofte jeg orker og bruker sånn ca. 250-300 kroner annenhver dag.

Ps. Det inkluderer OMO Color og OMO til hvitt og lyst tøy også..

Skrevet

Vi er fem (to voksne og tre små) og handler for ca 1500 kr i uka (mat og husholdningsartikler).

Skrevet

Jeg bruker ca 800 kr i uken på mat og husholdningsartikler, noen ganger mer og andre gang mindre.

Vi er en voksen og ett barn, men trur jeg er veldig uøkonomisk, har planer om å skjerpe meg:)

Gjest girasol
Skrevet

Vi bruker sinnsykt mye penger på mat i uka, synes jeg!... Tror ihvertfal vi bruker bortimot 1000 kr.uka... Vi er to voksne og ett barn.

Gjest Matmons
Skrevet

Vi bruker flere tusen kr i uka på mat, bruker mye mere enn de fleste.

Av mat kjøper vi alltid hva vi vil, og masse godt :(

Gjest Rosa tights?
Skrevet

Ps. Det inkluderer OMO Color og OMO til hvitt og lyst tøy også..

Og rosa tightser? ;)

Skrevet

Vi har 3000kr/mnd til mat og husholdningsting vi trenger. Er to studenter :)

Skrevet

Jeg går sjelden i butikken for å handle for mindre enn 300 kr. Jeg bor sammen med mine to voksne barn og vi spiser ikke mye hjemme. Derfor vet jeg ikke hvor mye vi bruker i mat i uken.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Blir vel gjerne 3000 - 4000. Vi er 10.

16000 i mnd på mat? Hjelp :)

Gjest sandex
Skrevet

Vanskelig å si.. men 2 voksne og 2 barn, og bruker kanskje mellom 3 og 5000 pr. mnd

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...