Solsikkefrø Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg legger spørsmålet på dette forum fordi jeg trenger et kjappt svar. Min mor og venninnen hennes er på ferie i bulgaria. Venninnen fikk akutt urinveisinfeksjon og har fått noen tabletter på et apotek der nede. De heter ciprofloxacin. Hvilke tabletter er dette? Og hvordan vil dere anbefale henne å bruke dem? Takker masse for svar. p.s: ønsker ikke kommentarer på at jeg har lagt dette på åpent forum, takk 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Gå på http://www.felleskatalogen.no Til venstre klikker du på "preparater", da får du opp en alfatbetisk liste. Klikk på C og du får opp Ciprofloxain. Der står det meste du trenger å vite. 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Et svært godt medikament mot urinveisinfeksjon. Du oppgir ikke styrken på tablettene, derfor gir det ikke mening å si noe om dosering. 0 Siter
Gjest dosering er slik Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Dosering: Residiverende eller kompliserte urinveisinfeksjoner: 250-500 mg 2 ganger daglig i 7-14 dager 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.