Gå til innhold

Hey! :-)

laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Der var jeg desverre tilbake til Oslo etter verdens beste USA tur..!:-) Jeg bodde hos bror, 2 meter fra en av mange strender og bademuligheter, jeg har festet med glade venner, hørt livemusikk, jeg var oppe til fem hver morgen, så soloppganger og solnedganger, nakenbadet, nakenfestet, lagde bonfires,kjørte fort med bil, hoppet fra klipper jeg egentlig ikke tør hoppe fra, ble brun, midnattsbadet, kysset med kjekke amerikanere, fått ny kjæreste og pennevenn(!),spist østers, tunfiskcarpacchio, clams,friedhalibut, blekksprut, verdens beste fiskesupper og ca tusen gode sandwicher og subs og grillet på verandaen, kanopadlet, var på handletur med bror, ble spådd i kort, fikk nye venninner & kompiser, ble introdusert for ny musikk, drakk ca tudsen martinier og enda flere rolling rocks, fant pene skjell og tok nakenfotos sammen med gode venner forann byskiltet..(:-D) Sånn blandt annet.

Awesome, awesome, awesome! :-)

Dere da? Hatt det fint siden sist?

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• laguna1365380434

10

• Angelica :o)

5

• hare1365380455

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Bare litt misunnelig
Skrevet

Høres ut som en Ferie med stor F! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Høres ut som en Ferie med stor F! :-)

Jupp!:-) Det var det sannelig..Men kontrasten til tilbake til hverdagen var..gedigen da, sånn på et vis:-I Jeg vil tilbake! Nå! ;-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Velkommen hjem.

Da kan vi konkludere med at:

1: flytur gikk greit?

2: Du ikke har savnet lap-topen all verdens mens du har vært borte.

Gjest Debra irl
Skrevet

Forøvrig høres ferien din misunnelsesverdig ut :-)

Skrevet

OJ- du har visst hatt ferien av alle ferier. Skjønner godt at det ble stor overgang. Gratulerer med nye kjæreste!

laguna1365380434
Skrevet

Velkommen hjem.

Da kan vi konkludere med at:

1: flytur gikk greit?

2: Du ikke har savnet lap-topen all verdens mens du har vært borte.

Flyturerr er alltid litt jævlige, men ddet var verdt det, absolutt! ;-) Laptopen tenkte jeg ikke særlig på nei, selvom det var irriterende at jeg ikke fikk delt nope musikk, da mp3en min viste seg ukompatibel med alt!

Men, ojoj, så gøy jeg har hatt det..Jewg skal tilbake SNART! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Forøvrig høres ferien din misunnelsesverdig ut :-)

Den var aldeles storveies!! :-) :-) :-)

laguna1365380434
Skrevet

OJ- du har visst hatt ferien av alle ferier. Skjønner godt at det ble stor overgang. Gratulerer med nye kjæreste!

Ja, den var maks på alle måter..Og ny kjæreste også..Men det kan vel bli vrient å få ting til å vare..Langt! :-I Men jeg får pitle meg over igjen så fort som mulig..Lar han bare vrangvillig skli mellom fingrene for meg han der..Det var både gøy og veldig romantisk alt sammen! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Høres ut som rene drømmeferien :)

*misunnelig*

Det VAR det! Men det er litt rude awkening på gang her nå asltså..Hjem til halvsure ekstyper, regninger i postkassa, og generell trybelhet..Jeg vil tilbake!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Oj, det høres ut som en knall ferie!!!

Det var det!:-) Helt konge, ingenting kunne vært bedre!

Skrevet

Det var det!:-) Helt konge, ingenting kunne vært bedre!

det hørtes digg ut....

laguna1365380434
Skrevet

det hørtes digg ut....

Det var det! :-)

hare1365380455
Skrevet

Hihi, jeg har ikke gjort så mye som deg nei! Men jeg har nå badet! (Med bikini....) Høres ut som om du har hatt det helt supert! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke gjort i nærheten av like mye som deg, men så begynner jeg ikke ferien før i morgen.

Og jeg gleder meg. 4 uker med fri. Praha-tur, Mallorca-tur, brullup og moro.

Jeg har faktisk ikke tenkt tanken før jeg nå leste innlegget ditt, men hvis du kan skal faen meg jeg også kunne:

Det blir nakenbilde av meg foran byskiltet i Prauge.

laguna1365380434
Skrevet

Hihi, jeg har ikke gjort så mye som deg nei! Men jeg har nå badet! (Med bikini....) Høres ut som om du har hatt det helt supert! :)

Absolutt! :-) Det er alltid helt best å være i USA! Kjempestas!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ikke gjort i nærheten av like mye som deg, men så begynner jeg ikke ferien før i morgen.

Og jeg gleder meg. 4 uker med fri. Praha-tur, Mallorca-tur, brullup og moro.

Jeg har faktisk ikke tenkt tanken før jeg nå leste innlegget ditt, men hvis du kan skal faen meg jeg også kunne:

Det blir nakenbilde av meg foran byskiltet i Prauge.

Ha en kjempefin tur! Du klarer nok å ha det gøy, tenker jeg! :-)

Hehe, tviler egentlig ikke på at får tatt nakenbilde foran byskiltet du også..;-) Men pass deg for politiet, de liker ikke sånt..Hvertfall hadde vi blitt grisearestert om den puritanske newengland snuten faktisk hadde fakket oss, men det gjorde de nå heldigvis ikke selvom politistasjonen er rett over gata..;-)

Hvis du faktisk tør å gjøre det, kan vi jo kastebytte et bilde..;-P

hare1365380455
Skrevet

Absolutt! :-) Det er alltid helt best å være i USA! Kjempestas!

Jeg har aldri vært der. Hvor i USA var du (om du kan skrive det her)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...