Gjest har dere vært der? Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Er det noe for en kjærestepar i 20-åra? Har lyst på en sydenferie i september, men ønsker i tillegg til strand og opplevelser (noe jeg får i Tunisia) litt festing også. Barer og diskoteker. Eller er Tinisia-ferie bare for gamlinger? Trenger ikke noe ala Ibiza festing altså, men rett og slett litt liv på kvelden, der vi kan danse og ha det koselig, istedenfor å bare sitte på rommet å kose oss. Har lest litt om Sousse og Monastir. Er det andre turistplasser i tunisia? Ville dere anbefalt et annet land å reise til i september? 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg var i Tunisia i september for 3 år siden. Da var jeg i Hammameth. Jeg reiste med en venninne, og det ble fort masete på grunn av at vi ikke fikk være "i fred"... Om du reiser med kjæresten er det sikkert helt ok. Selv har jeg ikke noe stort ønske om å reise tilbake, men det var greit nok å feriere der... I sommer var jeg i Alanya sammen med kjæresten min. Der var det både strand, fornøyelser og litt å se på... De fleste "sydenland" har jo stort sett det samme å by på da! Strand, mat, opplevelser, barer osv... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Min kjære og jeg var i Sousse for noen år siden. Vi var begge skjønt enige om at Hellas var et riktigere land for oss å ferier i. Grunnen? Tunisierne gjør alt de kan for å lure deg. Vi hater å prute, og det MÅ du i Tunisia. Dessuten er ikke maten like god som i Hellas. Selv om vi spiste nydelig cous-cous der da. I tillegg er Tunisia det eneste landet der vi har blitt matforgiftet... 0 Siter
Gjest har dere vært der? Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg var i Tunisia i september for 3 år siden. Da var jeg i Hammameth. Jeg reiste med en venninne, og det ble fort masete på grunn av at vi ikke fikk være "i fred"... Om du reiser med kjæresten er det sikkert helt ok. Selv har jeg ikke noe stort ønske om å reise tilbake, men det var greit nok å feriere der... I sommer var jeg i Alanya sammen med kjæresten min. Der var det både strand, fornøyelser og litt å se på... De fleste "sydenland" har jo stort sett det samme å by på da! Strand, mat, opplevelser, barer osv... Vi har vurdert Alanya også ja. Kan du fortelle meg hva det går an å se der? Vet at de har en nydelig strand og bra uteliv, men hvor stor er byen og er det mye historisk man kan få med seg der? 0 Siter
Gjest har dere vært der? Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Min kjære og jeg var i Sousse for noen år siden. Vi var begge skjønt enige om at Hellas var et riktigere land for oss å ferier i. Grunnen? Tunisierne gjør alt de kan for å lure deg. Vi hater å prute, og det MÅ du i Tunisia. Dessuten er ikke maten like god som i Hellas. Selv om vi spiste nydelig cous-cous der da. I tillegg er Tunisia det eneste landet der vi har blitt matforgiftet... Ah, okey. Takk for svar. Får se hva det blir til 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Vi har vurdert Alanya også ja. Kan du fortelle meg hva det går an å se der? Vet at de har en nydelig strand og bra uteliv, men hvor stor er byen og er det mye historisk man kan få med seg der? Byen er STOR! Hvis du reiser dit så sørg for å bo nært Kleopatrastranden. Det er den fineste stranden. Det er vel en del historisk å se der, i tillegg til båtturer, jeepsafari, dykking, vannsport, golf osv. Sjekk på de ulike reisebyråene hva de har å tilby... Jeg skal ærlig innrømme at vi ikke kom oss på en eneste utflukt, men vi planlegger å reise tilbake neste sommer for å dra på utflukter... Vi spøker iallefall med det. Selv om vi ikke var på utflukter hadde vi en topp ferie. Byen er stor, det er mange butikker (både boder og ordentlige butikker), de har nydelig mat, det er billig å leve der, det er varmt og godt og i det hele tatt flott. P.S. Dersom dere reiser til Alanya anbefales Tyrkisk bad på det varmeste. Det var himmelsk. 0 Siter
Gjest har dere vært der? Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Byen er STOR! Hvis du reiser dit så sørg for å bo nært Kleopatrastranden. Det er den fineste stranden. Det er vel en del historisk å se der, i tillegg til båtturer, jeepsafari, dykking, vannsport, golf osv. Sjekk på de ulike reisebyråene hva de har å tilby... Jeg skal ærlig innrømme at vi ikke kom oss på en eneste utflukt, men vi planlegger å reise tilbake neste sommer for å dra på utflukter... Vi spøker iallefall med det. Selv om vi ikke var på utflukter hadde vi en topp ferie. Byen er stor, det er mange butikker (både boder og ordentlige butikker), de har nydelig mat, det er billig å leve der, det er varmt og godt og i det hele tatt flott. P.S. Dersom dere reiser til Alanya anbefales Tyrkisk bad på det varmeste. Det var himmelsk. Tusen takk. Får se hvor vi til slutt ender 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Tusen takk. Får se hvor vi til slutt ender Hvis dere reiser til Alanya så finn et hotell i nærheten av Damlatas, da bor dere nært Klopatrastranda, hovedgata med alle butikkene og i gåavstand fra havneområdet hvor det meste av utelivet foregår. 0 Siter
Gjest har dere vært der? Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hvis dere reiser til Alanya så finn et hotell i nærheten av Damlatas, da bor dere nært Klopatrastranda, hovedgata med alle butikkene og i gåavstand fra havneområdet hvor det meste av utelivet foregår. Takk. *noterer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.