Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Alle har holdt på å drite seg ihjel - ja, borsett fra søstra mi da - ho sier det var fint der.... Finnes ikke noe mer avslappende enn å låse seg inne på dass etpar timer med ei god bok:) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Er'n redd, så er'n redd - og sånt blir det ikke noen hyggelig ferie av. Det er sant. Men ubegrunnet\irassjonell redsel kan bearbeides vekk hos noen, hos andre ikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Tror ikke jeg hadde tatt dette med bomber med i beregningene i det hele tatt hvis jeg hadde lyst til å reise dit. Statistisk er det antagelig minst 100 turister som drepes i den ville trafikken der nede, i forhold til de som blir offer for bomber, hvis man først skal tenke i fatalistiske baner. Du har antagelig rett i det. Egypterne har merkelige kjøreegenskaper og parkeringsregler.... 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Du har antagelig rett i det. Egypterne har merkelige kjøreegenskaper og parkeringsregler.... Vet ikke om det har blitt endret, men intil nylig var det nok å kjøre 8 meter frem og rygge like langt tilbake mellom to kjegler for å få lappen der nede..så det er kanskje ikke så rart det ikke er helt trygt:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Vet ikke om det har blitt endret, men intil nylig var det nok å kjøre 8 meter frem og rygge like langt tilbake mellom to kjegler for å få lappen der nede..så det er kanskje ikke så rart det ikke er helt trygt:) Hehe, kan jeg tenke meg. Jeg husker det stod politi og fløyta i hvert lyskryss. De fløyta når noen brøt trafikkreglene - og fløyta gikk i ett! Dessuten lukeparkerte folk ved å "dytte" i bilen foran og bak. Ikke rent sjelden stod bilene oppå støtfangeren til bilen foran og/eller bak. Vi tok pirattaxi der nede (da var jeg ung og dum..hehe) og kræsja med bilen foran fordi denne bråbremsa for ikke å kjøre ned et esel midt i veien... 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det er sant. Men ubegrunnet\irassjonell redsel kan bearbeides vekk hos noen, hos andre ikke. Det er nok av andre steder å dra :-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det er nok av andre steder å dra :-) DET er sant. Egypt er ikke min favoritt når det gjelder sol og badferie heller. Men det er dårlig med varme plasser å reise til sen høst\vinter uten at det koster skjorta, så det er her Egypt kommer inn i bildet for mange. 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 DET er sant. Egypt er ikke min favoritt når det gjelder sol og badferie heller. Men det er dårlig med varme plasser å reise til sen høst\vinter uten at det koster skjorta, så det er her Egypt kommer inn i bildet for mange. Jeg skal til Gran Canaria jeg - møkkaplass - men helt ok - hehe 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg skal til Gran Canaria jeg - møkkaplass - men helt ok - hehe Ja da vet man hva man får, hverken mer eller mindre... 0 Siter
Gjest Elsker Midtøsten Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Har enda ikke hørt noen jeg kjenner som vil tilbake igjen. Jeg har vært i fleste land i Midtøsten og vil tilbake til dem alle sammen. Spesielt Libanon når det er fred der igjen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Har enda ikke hørt noen jeg kjenner som vil tilbake igjen. Hæ? Jeg reiser mer enn gjerne tilbake til Egypt! Et utrolig land man bare må suge til seg inntrykk fra! Men man må på forhånd være forberedt på at Egypt ikke er et "vanlig" charterturland. Dessuten må man tåle litt støv i nesa dersom man reiser til Kairo ;-) Mannen min hadde nok fått kultursjokk i Egypt! Jeg elsket landet selv om jeg fikk magesjau ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg har vært i fleste land i Midtøsten og vil tilbake til dem alle sammen. Spesielt Libanon når det er fred der igjen. Et vennepar av oss besøker Israel hvert år. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Et vennepar av oss besøker Israel hvert år. Der har jeg også vært. Utrolg bra land å kombinere sol\bad med opplevelser av ypperste klasse. Dog ble resepsjonen i hotellet vi lå på spreng i filler sammen med mange folk noen år senere av en selvmordsbomber. Men Eilat er jo glimrende, trygt og varmt også om vinteren. 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Der har jeg også vært. Utrolg bra land å kombinere sol\bad med opplevelser av ypperste klasse. Dog ble resepsjonen i hotellet vi lå på spreng i filler sammen med mange folk noen år senere av en selvmordsbomber. Men Eilat er jo glimrende, trygt og varmt også om vinteren. jeg skal dra med meg gubben dit når unga er voksne 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.