mariaflyfly Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Iron Maiden U2 Queen Guns n' Roses Oasis 0 Siter
Velouria Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Ser nå at jeg nesten har kopiert SDD sin liste, det var aldeles ikke med overlegg, men det er godt å se at det er flere med sans for god musikk. Det er utrolig å sette opp en liste over bare fem, men disse er de grunnleggende man bare _må_ ha med seg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Skrevet 7. august 2006 Ser nå at jeg nesten har kopiert SDD sin liste, det var aldeles ikke med overlegg, men det er godt å se at det er flere med sans for god musikk. Det er utrolig å sette opp en liste over bare fem, men disse er de grunnleggende man bare _må_ ha med seg. Hehe. Jeg ville hatt med Led Zeppelin og Black Sabbath i alle fall. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Iron Maiden U2 Queen Guns n' Roses Oasis Du har glemt Pink Floyyyyyd!! :) 0 Siter
Mirabell Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Pixes Rolling Stones REM Dum Dum Boys U2 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Ramones, ac/dc, kiss, black sabbath... hm, siste må jeg tenke litt på. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Litt usikker på hvordan du definerer genren. Men jeg liker: Dum Dum Boys Jethro Tull (synth-rock) Marillion Belgïe Kansas Belgïe er et belgisk band, litt à la Dum Dum, kanskje??? De synger på flamsk. Kansas er også et symph-rock band fra 70-tallet. Mye kjempebra musikk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Her går det bare i Vassendgutane for tiden! ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Skrevet 7. august 2006 Her går det bare i Vassendgutane for tiden! ) Og de aner jeg ikke hvem er! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Og de aner jeg ikke hvem er! Da er det på tide at jeg gir ett lite kurs i Vassendgutane til Hare! ;-) Her durer og går cdène deres ofte ) http://www.vassendgutane.no/ (og den 22.sept skal vi mest sannsynlig på konsert) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Da er det på tide at jeg gir ett lite kurs i Vassendgutane til Hare! ;-) Her durer og går cdène deres ofte ) http://www.vassendgutane.no/ (og den 22.sept skal vi mest sannsynlig på konsert) Åååå! Jeg vil også på konsert! ) *Misunnelig* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Åååå! Jeg vil også på konsert! ) *Misunnelig* Dere får slenge dere med ) Men det er nok litt lang reisevei for dere kanskje ;-) De spiller knallbra, ikke noe unødvendige pauser i tide og utide, men bånn gass. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Dere får slenge dere med ) Men det er nok litt lang reisevei for dere kanskje ;-) De spiller knallbra, ikke noe unødvendige pauser i tide og utide, men bånn gass. Dere får be dem dra på turne! ) Kommer de i nærheten her skal vi nok få kommet oss avgårde om vi har anledning! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Dere får be dem dra på turne! ) Kommer de i nærheten her skal vi nok få kommet oss avgårde om vi har anledning! He he, skal tipse de om jeg får sjangsen. Jeg får stille meg opp ved scenen, og ved en anledning få formidlet at Lillemus fra Dol ønsker de på turne ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Ramones og The Stooges her jeg ikke hørt på tror jeg. Hm, Neil Young synes jeg ikke passer blant rockeband... Kommer litt an på hvilket album man hører på, men jeg er enig i at han like gjerne kunne gått under "pop". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Pixies Velvet Underground Ramones Stooges Led Zeppelin Wow! Men fem band blir som du skriver for lite, og mange av bandene som nevnes her, og for øvrig som vi også nevner, flyter over i en del andre genre. Skulle gjerne tatt med minst fem band til. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Skrevet 7. august 2006 Kommer litt an på hvilket album man hører på, men jeg er enig i at han like gjerne kunne gått under "pop". Jeg ville ikke sagt pop heller.... *vanskelig* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Skrevet 7. august 2006 Kommer litt an på hvilket album man hører på, men jeg er enig i at han like gjerne kunne gått under "pop". Eller... jeg er ikke sikker. Hm. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg ville ikke sagt pop heller.... *vanskelig* Jeg har uansett strukket rocke-begrepet så langt at jeg også burde tatt med Pink Floyd og Black Sabbath. Men rock eller ikke rock: Neil Young er en fantasisk mann! Hvis du liker ham kjøper du livd-dvd-en som nå går på kinoer i Norge (den er ute på sone 1). A Heart of Gold, heter den, og er noe av det deiligste jeg har sett av konserter på dvd. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Skrevet 7. august 2006 Wow! Men fem band blir som du skriver for lite, og mange av bandene som nevnes her, og for øvrig som vi også nevner, flyter over i en del andre genre. Skulle gjerne tatt med minst fem band til. Så ta med fem til, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.