Lillemus Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Min kjære og jeg har campet på fjellet i natt og utpå dagen i dag opplevde vi noe rart. Vi sto nede ved tjønna vi campet ved og skulle avkjøle beina i det kalde vannet og plutselig hørtes en "vuuusj!"-lyd, akkurat som om noen slenger ut et fiskesnøre fra ei stang, og så var det noe vi ikke kunne se som suste ut fra land noen meter bortenfor oss og føk over vannflaten til den andre siden, rundt 30 meter. Vi kunne ikke se noe, men så tydelig "sporet" etter det i vannflata bortover! Kjemperart. Noen som har sett noe lignende? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Det var en "minitornado". Det blåste litt så det kan godt hende. Må se på nettet om jeg finner noe mer om fenomenet. Takk skal du ha! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Det var en "minitornado". Har myst ørlite på nettet og jeg tror det må ha vært en "mikrotornado" i tilfelle. ) Vi tippet på en "kulevind" på samme måte som et "kulelyn" da vi så det og det var kanskje ikke så dumt. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 En bueorm. Svømmer dritfort nå det er varmt og ser ganske mystisk ut. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Sikkert bare en natur deva,som lekte litt med dere 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2006 Forfatter Skrevet 7. august 2006 En bueorm. Svømmer dritfort nå det er varmt og ser ganske mystisk ut. Nja... Vil ikke en orm svømme i s-form på samme måte som den beveger seg på land? Dette fenomenet for over i en eneste svær litt buet linje. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Nja... Vil ikke en orm svømme i s-form på samme måte som den beveger seg på land? Dette fenomenet for over i en eneste svær litt buet linje. En hvirvelvind sikkert. Jeg har også sett en mini "skypumpe" til havs og en på Ekebergsletta for noen år siden. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hvilket fjell var dere på, og hvor i landet?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Hvilket fjell var dere på, og hvor i landet?? Trollheimen. 0 Siter
Gjest Seljord Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Trollheimen. Seljordsormen som er på sommerferie 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.