Gjest please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Inspirert av tråden Tungekyss eller Leppekyss fra 16.juni, så har jeg et - hmm, ja - lite problem. Jeg "kan" ikke tungekysse! Blir kjempeopphisset av aktiv tungebruk osv, men får nesten panikk av tungekyss.. ;-( Lukker munnen automatisk når jeg får tungen i min munn. Vet ikke hvorfor panikken kommer. Får liksom ikke puste, redd for dårlig ånde, redd for ikke å strekke til..! + + Hvordan overvinne "frykten", og _hva_ gjør jeg for å gi ham et rått tungekyss han aldri glemmer..? ;-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Øv deg på armen din, på speil og diverse. Vær nøye med munnhygiene, og vær hundre prosent sikker på at du har frisk pust, ta evt munnspray, freshmints og sånn, før du trår til verket med fyren. Det går så bra så. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Tror du skal slite med å gi noen et tungekyss de aldri glemmer. Det eneste jeg aldri har glemt er en tunge som gikk som en jævla trommestikke inne i kjeften min. Tok helt av for dama. Jeg har ingen gode råd. Den slags går gjerne av seg selv. Men for å bli kvitt åndetankene kan du jo tygge tyggis. 0 Siter
Gjest - please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Øv deg på armen din, på speil og diverse. Vær nøye med munnhygiene, og vær hundre prosent sikker på at du har frisk pust, ta evt munnspray, freshmints og sånn, før du trår til verket med fyren. Det går så bra så. Takker hjertligst for gode råd, dette skal prøves - vær du sikker;-) *rødme* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Tror du skal slite med å gi noen et tungekyss de aldri glemmer. Det eneste jeg aldri har glemt er en tunge som gikk som en jævla trommestikke inne i kjeften min. Tok helt av for dama. Jeg har ingen gode råd. Den slags går gjerne av seg selv. Men for å bli kvitt åndetankene kan du jo tygge tyggis. Ikke så vanskelig å gi uforglemmelige tungekyss da, er jo bare å kløne maks det. Det jeg husker best var et med fullstendig vakuum. Tydeligvis hans første. 0 Siter
Gjest - please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Tror du skal slite med å gi noen et tungekyss de aldri glemmer. Det eneste jeg aldri har glemt er en tunge som gikk som en jævla trommestikke inne i kjeften min. Tok helt av for dama. Jeg har ingen gode råd. Den slags går gjerne av seg selv. Men for å bli kvitt åndetankene kan du jo tygge tyggis. Fikk ikke helt tak i om du aldri har glemt det fordi du likte det - or not ;-) Men ingen fare for trommestikke-rotering her.. Trøbbelet er vel heller å finne "rytme -retning;-) eller rundt og rundt"..? Sukk.., skjønner du jeg er blank på området? 0 Siter
Gjest - please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ikke så vanskelig å gi uforglemmelige tungekyss da, er jo bare å kløne maks det. Det jeg husker best var et med fullstendig vakuum. Tydeligvis hans første. Ho-ho, vakuum ;-) Kunne sikker like gjerne ha vært meg! Og hvordan unngå og "kløne maks"..? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Fikk ikke helt tak i om du aldri har glemt det fordi du likte det - or not ;-) Men ingen fare for trommestikke-rotering her.. Trøbbelet er vel heller å finne "rytme -retning;-) eller rundt og rundt"..? Sukk.., skjønner du jeg er blank på området? Det var en sprø opplevelse. Ingen god opplevelse. Du må slutte å tenke på det. La det gå av seg selv. Det høres ut som om du overfokuserer. Enkelte ting går av seg selv, og klining går av seg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ikke så vanskelig å gi uforglemmelige tungekyss da, er jo bare å kløne maks det. Det jeg husker best var et med fullstendig vakuum. Tydeligvis hans første. Nettopp. Det er de virkelige dårlige vi husker. Men nå skal det jo godt gjøres å kløne det til så til de grader at vi husker det lenge. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ho-ho, vakuum ;-) Kunne sikker like gjerne ha vært meg! Og hvordan unngå og "kløne maks"..? Er jo ikke så vanskelig å gjøre det til en god opplevelse for begge. Stikk tunga inn (mykt og forsiktig) og berør tunga til motparten, mykt og soft og rør litt rundt, dette går av seg selv, men ikke for langt inn, det synes ikke jeg er noe digg hvertfall. 0 Siter
Gjest - please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det var en sprø opplevelse. Ingen god opplevelse. Du må slutte å tenke på det. La det gå av seg selv. Det høres ut som om du overfokuserer. Enkelte ting går av seg selv, og klining går av seg selv. Åh, da blir det iallefall Ingen "trommestikker" ;-) Neida, tror ikke jeg overfokuserer, vil egentlig bare vite hvordan man gjør dette. På den rette, gode måten. Legger heller fra meg tanken om det uforglemmelige tungekysset ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Åh, da blir det iallefall Ingen "trommestikker" ;-) Neida, tror ikke jeg overfokuserer, vil egentlig bare vite hvordan man gjør dette. På den rette, gode måten. Legger heller fra meg tanken om det uforglemmelige tungekysset ;-) Legg fra deg alt som heter tanker å la det stå til. Det går garantert bra! 0 Siter
Gjest - please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Er jo ikke så vanskelig å gjøre det til en god opplevelse for begge. Stikk tunga inn (mykt og forsiktig) og berør tunga til motparten, mykt og soft og rør litt rundt, dette går av seg selv, men ikke for langt inn, det synes ikke jeg er noe digg hvertfall. Der sa du noe! Kanskje det var der "panikken" oppstod? At jeg tidligere stadig fikk eksen's tunge langt bak i halsen.. Hmm.., tror du fant løsningen på det, jeg! Oppskriften din høres perfekt ut. Soft og forsiktig. Mm, gleder meg. Kanskje det faktisk går av seg selv når en først har tødd opp litt! Og at jeg da kan tillate meg litt mere sultne kyss - når jeg forhåpentligvis ikke tenker så mye over det lenger! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Der sa du noe! Kanskje det var der "panikken" oppstod? At jeg tidligere stadig fikk eksen's tunge langt bak i halsen.. Hmm.., tror du fant løsningen på det, jeg! Oppskriften din høres perfekt ut. Soft og forsiktig. Mm, gleder meg. Kanskje det faktisk går av seg selv når en først har tødd opp litt! Og at jeg da kan tillate meg litt mere sultne kyss - når jeg forhåpentligvis ikke tenker så mye over det lenger! Jada, detta går av seg selv! Lykke til! 0 Siter
Gjest - please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Legg fra deg alt som heter tanker å la det stå til. Det går garantert bra! Blir beroliget allerede, om at dette fixer jeg! ;-) Takk for god support! "Faren" er vel muligens at jeg lar tankene gå til deg og trultemor26 - i stundens hete.. Når det går litt fort, dukker nok trommestikkene dine opp ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Der sa du noe! Kanskje det var der "panikken" oppstod? At jeg tidligere stadig fikk eksen's tunge langt bak i halsen.. Hmm.., tror du fant løsningen på det, jeg! Oppskriften din høres perfekt ut. Soft og forsiktig. Mm, gleder meg. Kanskje det faktisk går av seg selv når en først har tødd opp litt! Og at jeg da kan tillate meg litt mere sultne kyss - når jeg forhåpentligvis ikke tenker så mye over det lenger! Langt bak i halsen? Hvem er eksen din? Gene Simmons? 0 Siter
Gjest - please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jada, detta går av seg selv! Lykke til! Tusen takk for fantastisk opplæring! Håper bare jeg greier det nå da. Som jeg skrev til SDD, er vel "faren" nå, at om jeg faktisk klarer dette mesterverket, så kommer masse takknemlige tanker til å gå til deg og ham! Kan bli litt vanskelig å bortforklare om jeg plutelig spruter ut i latter ;-) I munnen til min kjære.., he he;-) 0 Siter
Gjest - please help me..? ;-) Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Langt bak i halsen? Hvem er eksen din? Gene Simmons? Ha-ha-ha, Gene Simmons ;-) Utrolig bra humor du har!! Så morsomt, ler meg halvt ihjel:) 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Det var en sprø opplevelse. Ingen god opplevelse. Du må slutte å tenke på det. La det gå av seg selv. Det høres ut som om du overfokuserer. Enkelte ting går av seg selv, og klining går av seg selv. het ho Inga-Berit?hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.