Gjest tullehøna Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Har forhørt meg litt på "forum for småbarn" ang filmer/spill som passer for 6-åringer. Ønsker tilbakemeldinger fra flere.. Jeg mener nemlig at en 6-åring (med en 4-årig søster som også følger med) ikke bør se filmer som NARNIA og James Bond. Ei heller spille Star Wars-spill. Er spent på hva dere der ute mener. Er jeg for snerpete? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Narnia og James Bond er helt klart ikke for 6-åringer nei. Jentungen min på 8 synes stort sett ymse nettspill er morsomst å holde på med, ellers har Mulle Mekk og Josefine tidligere vært populære, i tillegg til diverse Disney-spill. Star Wars spill er så mangt, men istemmer med at flertallet av disse nok ikke er egnet til 6-åringer ihvertfall. Ellers er jo såvel dataspill som filmer utstyrt med tilråding om hva som er passende alder for disse, og synes disse gir brukbare retningslinjer. Så får man selv se an hvor modne barna er for alderen. 0 Siter
KaVa Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 I så fall er jeg også snerpete. Narnia har jeg ikke sett, så den skal jeg ikke uttale meg om - men James Bond er ingenting for så små barn, ei heller star wars spill mener 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Istid, Madagaskar, Pocahontas osv. James Bond osv. er ikke for 6-åringer..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Mine er 6 og 8 straks og ikke faen om de får se James Bond!!! Hvorfor skulle de det? Narnia har 11-årsgrense så det varer en stund til de får se den og. Enkelt og greit. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 charlie og sjokoladefabrikken, venner for livet f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.