Gjest What to believe Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Når noen skriver i en sms: Vi får an litt tror jeg, selv om vi har noe vi skulle ha avsluttet fra sist..... Er det en høflig avisning, eller er det fortsatt en åpning der. Det var svar på følgende utveksling. X: Hvilke planer har du til helgen ? Y: Planen er ingen planer Du da + X: Planen er en fest med deg i Oslo eller et annet sted... og så svarer Y, det som jeg skrev først.... 0 Siter
Gjest What to believe Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Da svarer du:"Hva mente du nå?" Litt sent å svare det nå, for dette var på lørdag kveld...Vet jo hva siste delen går på, men litt mer usikker på se an delen... 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Litt sent å svare det nå, for dette var på lørdag kveld...Vet jo hva siste delen går på, men litt mer usikker på se an delen... Se an, betyr å se an. Her ville jeg tolket det dit at vedkommende vil se om ikke det dukker opp noe mer spennende før h*n gjør videre avtaler med deg. 0 Siter
Gjest What to believe Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Se an, betyr å se an. Her ville jeg tolket det dit at vedkommende vil se om ikke det dukker opp noe mer spennende før h*n gjør videre avtaler med deg. Ja kanskje det, Vi bor ikke på samme sted, det er en avstand på 17 mil. Lurer på om jeg bare skal spørre direkte ? Kanskje dumt.... Vedkommende har ganske nylig blitt single tror jeg, så h*n ønsker kanskje litt space en stund fremover ? Jeg svarte: Se an er bra :-) og fikk følengde svar tilbake Det spørs om du fortsatt er klar det.... Blir så forvirret, hadde h*n giddet å svare på sms dersom h*n ikke var interessert i det hele tatt ? 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Ja kanskje det, Vi bor ikke på samme sted, det er en avstand på 17 mil. Lurer på om jeg bare skal spørre direkte ? Kanskje dumt.... Vedkommende har ganske nylig blitt single tror jeg, så h*n ønsker kanskje litt space en stund fremover ? Jeg svarte: Se an er bra :-) og fikk følengde svar tilbake Det spørs om du fortsatt er klar det.... Blir så forvirret, hadde h*n giddet å svare på sms dersom h*n ikke var interessert i det hele tatt ? klar som et egg - svarer du da - med et kjempeglis. 0 Siter
Gjest What to believe Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 klar som et egg - svarer du da - med et kjempeglis. :-) ville ikke virke for overivrig heller da.... all den tid jeg ikke var sikker på om dette var en pen måte å si at vi ikke skulle treffes på, eller om h*n ikke var sikker enda.... For sent å svare det nå uansett, for dette var på lørdag... Svarte: Yes, d spørs :-), kos deg uansett. 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 :-) ville ikke virke for overivrig heller da.... all den tid jeg ikke var sikker på om dette var en pen måte å si at vi ikke skulle treffes på, eller om h*n ikke var sikker enda.... For sent å svare det nå uansett, for dette var på lørdag... Svarte: Yes, d spørs :-), kos deg uansett. da var jo DU den som hørtes ut som du ikke var helt interessert - hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.