Gå til innhold

Hvordan tolke dette ?

Anbefalte innlegg

Gjest What to believe
Skrevet

Når noen skriver i en sms:

Vi får an litt tror jeg, selv om vi har noe vi skulle ha avsluttet fra sist.....

Er det en høflig avisning, eller er det fortsatt en åpning der. Det var svar på følgende utveksling.

X: Hvilke planer har du til helgen ?

Y: Planen er ingen planer Du da +

X: Planen er en fest med deg i Oslo eller et annet sted...

og så svarer Y, det som jeg skrev først....

Videoannonse
Annonse
Gjest What to believe
Skrevet

Da svarer du:"Hva mente du nå?"

Litt sent å svare det nå, for dette var på lørdag kveld...Vet jo hva siste delen går på, men litt mer usikker på se an delen...

Skrevet

Litt sent å svare det nå, for dette var på lørdag kveld...Vet jo hva siste delen går på, men litt mer usikker på se an delen...

Se an, betyr å se an. Her ville jeg tolket det dit at vedkommende vil se om ikke det dukker opp noe mer spennende før h*n gjør videre avtaler med deg.

Gjest What to believe
Skrevet

Se an, betyr å se an. Her ville jeg tolket det dit at vedkommende vil se om ikke det dukker opp noe mer spennende før h*n gjør videre avtaler med deg.

Ja kanskje det, Vi bor ikke på samme sted, det er en avstand på 17 mil. Lurer på om jeg bare skal spørre direkte ? Kanskje dumt.... Vedkommende har ganske nylig blitt single tror jeg, så h*n ønsker kanskje litt space en stund fremover ?

Jeg svarte: Se an er bra :-)

og fikk følengde svar tilbake

Det spørs om du fortsatt er klar det....

Blir så forvirret, hadde h*n giddet å svare på sms dersom h*n ikke var interessert i det hele tatt ?

Skrevet

Ja kanskje det, Vi bor ikke på samme sted, det er en avstand på 17 mil. Lurer på om jeg bare skal spørre direkte ? Kanskje dumt.... Vedkommende har ganske nylig blitt single tror jeg, så h*n ønsker kanskje litt space en stund fremover ?

Jeg svarte: Se an er bra :-)

og fikk følengde svar tilbake

Det spørs om du fortsatt er klar det....

Blir så forvirret, hadde h*n giddet å svare på sms dersom h*n ikke var interessert i det hele tatt ?

klar som et egg - svarer du da - med et kjempeglis.

Gjest What to believe
Skrevet

klar som et egg - svarer du da - med et kjempeglis.

:-) ville ikke virke for overivrig heller da.... all den tid jeg ikke var sikker på om dette var en pen måte å si at vi ikke skulle treffes på, eller om h*n ikke var sikker enda....

For sent å svare det nå uansett, for dette var på lørdag...

Svarte: Yes, d spørs :-), kos deg uansett.

Skrevet

:-) ville ikke virke for overivrig heller da.... all den tid jeg ikke var sikker på om dette var en pen måte å si at vi ikke skulle treffes på, eller om h*n ikke var sikker enda....

For sent å svare det nå uansett, for dette var på lørdag...

Svarte: Yes, d spørs :-), kos deg uansett.

da var jo DU den som hørtes ut som du ikke var helt interessert - hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...