Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kvinne 56 år. 1,72 høy og 66 kg. Har i de siste 25 årene vært plaget av ekstrem varmefølelse.Tror ikke det tilskrives overgangsalder,da jeg tar Progynova,og hetetoktene er helt forsvunnet.Jeg lever ikke et normalt liv når gradestokken stiger over 18C.I sommer er det helt ille.Kan ikke oppholde meg ute i mer enn et par minutter før svetten siler fra hodebunn osv.Driver et firma med mye jobbing, og dette hemmer meg mye.Har Aircondition både hjemme,i bilen og båten.Det går jo ut over hele familien,- da jeg mest må holde meg innendørs.Sittet inne i båten i hele ferien.Dusjer og vasker håret i ett sett.Fastlegen min er fortvilet, men finner ikke ut av det.

Grunnen til at jeg spør deg er at jeg har en svært ømfindtlig hud, og lurer på om huden kan være årsaken. Kan kun bruke bommullsklær,klør mye og er veldig allergisk overfor røyk osv. Bruker Polaramin og Rhinocort. Operert i nese og bihuler to ganger ( meislet bort deler av nesemuslingen ) for å få bedre passasje pga hovne slimhinner.Kan kun gå med klær uten arm hele året. Kun ytterjakke utenpå når jeg er ute. Så fort jeg kommer inn på handlesentre osv, må jeg vrenge av meg jakken, og får mange rare blikk der jeg går i singlet midtvinters.Begynner å bli ganske uholdbart.Må kjøle meg ned foran Airconditionen før jeg skal ut noen minutter. Please !!! Kan du hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240965-ekstrem-varmef%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...