Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125711 Jeg var stor fan av karuseller før, men merker at jeg blir mer og mer pysete. Nå når vi var i legoland trivdes jeg best sammen med guttungen på 5, i de karusellene han kunne ta. ) Det er jo moro, men jeg er alltid så redd for og ramle ut, og etter og ha lest den artikkelen blir jeg jo enda mer redd ;-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Var i legoland nå.. ble lit skuffet.. fantes ikke en eneste stor karusell... Guttungen på 6 og jeg fikk ingen store utfordringer. Ikke engang han syntes det var skummelt... 0 Siter
laban Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Begge mine unger er / har vært veldig glade i tivoligreier, og jeg har kjørt MYE sånt som barn bare kan kjøre sammen med en voksen. Jeg er ingen nervøs type. Men jeg liker best "fastmonterte" tivolier, som Liseberg, Tusenfryd, Legoland osv. Jeg har alltid vært litt skeptisk til de omreisende, der alt skal skrus opp den ene dagen og pakkes ned etpar dager senere. Og hvor de ansatte ofte ikke ser ut til å tilhøre elitegruppa i Det norske Veritas, for å si det litt fordomsfullt. Men jo, jeg blir nok nødt til å kjøre en god del karusell i årene som kommer. Jeg pleier å si til meg selv at det er mye farligere å kjøre bil på motorveien... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Var i legoland nå.. ble lit skuffet.. fantes ikke en eneste stor karusell... Guttungen på 6 og jeg fikk ingen store utfordringer. Ikke engang han syntes det var skummelt... Jeg surret meg opp i en slik bil som gikk høyt oppi lufta og fort ned, det var utfordring nok for meg! ;-) Men jeg er enig i at det var litt lite, hadde med lillesøstera mi, og hun hadde nok lite utfordring ja. Er mer i Tusenfryd og Liseberg f.eks. Og alle turene var litt korte synes jeg. Men alt i alt hadde vi en fin dag. Guttungen storkoste seg, han er litt pysete av seg, og var storfornøyd med utvalget. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg surret meg opp i en slik bil som gikk høyt oppi lufta og fort ned, det var utfordring nok for meg! ;-) Men jeg er enig i at det var litt lite, hadde med lillesøstera mi, og hun hadde nok lite utfordring ja. Er mer i Tusenfryd og Liseberg f.eks. Og alle turene var litt korte synes jeg. Men alt i alt hadde vi en fin dag. Guttungen storkoste seg, han er litt pysete av seg, og var storfornøyd med utvalget. Det var HIMLA korte turer... Først stå 30 min. i kø, og så kjøre i 1 minutt... Litt kjedelig det, ja:) Tror ikke han maser om legoland oftere ihvertfall:) Godt er det 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Begge mine unger er / har vært veldig glade i tivoligreier, og jeg har kjørt MYE sånt som barn bare kan kjøre sammen med en voksen. Jeg er ingen nervøs type. Men jeg liker best "fastmonterte" tivolier, som Liseberg, Tusenfryd, Legoland osv. Jeg har alltid vært litt skeptisk til de omreisende, der alt skal skrus opp den ene dagen og pakkes ned etpar dager senere. Og hvor de ansatte ofte ikke ser ut til å tilhøre elitegruppa i Det norske Veritas, for å si det litt fordomsfullt. Men jo, jeg blir nok nødt til å kjøre en god del karusell i årene som kommer. Jeg pleier å si til meg selv at det er mye farligere å kjøre bil på motorveien... "Jeg pleier å si til meg selv at det er mye farligere å kjøre bil på motorveien... " Jeg får begynne og si det jeg også ) Jeg har nemlig lovet lillesøstera mi og ta henne med i flere slike parker, siden mamma er en større pyse enn meg. Er enig i at jeg er tøffere i fornøyelseparker, så jeg er nok enig med deg der. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Det var HIMLA korte turer... Først stå 30 min. i kø, og så kjøre i 1 minutt... Litt kjedelig det, ja:) Tror ikke han maser om legoland oftere ihvertfall:) Godt er det Det blir med denne ene turen på oss, men jeg ville ikke vært den foruten. Men det gjelder hele ferieturen ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg kjører ALT! -men er livredd i fly - Fly går helt fint for min del. He he, merkelig hvor man er skeptisk til noe, mens andre ting går helt greitt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Begge mine unger er / har vært veldig glade i tivoligreier, og jeg har kjørt MYE sånt som barn bare kan kjøre sammen med en voksen. Jeg er ingen nervøs type. Men jeg liker best "fastmonterte" tivolier, som Liseberg, Tusenfryd, Legoland osv. Jeg har alltid vært litt skeptisk til de omreisende, der alt skal skrus opp den ene dagen og pakkes ned etpar dager senere. Og hvor de ansatte ofte ikke ser ut til å tilhøre elitegruppa i Det norske Veritas, for å si det litt fordomsfullt. Men jo, jeg blir nok nødt til å kjøre en god del karusell i årene som kommer. Jeg pleier å si til meg selv at det er mye farligere å kjøre bil på motorveien... Jeg er også litt skeptisk til sånne omreisende tivolier, de ser liksom så skramlete og lurvete ut, og jeg kan ikke la være å se for meg hvordan de stresser med å montere alt opp og ned og opp igjen på kort tid - da må det være fort gjort med slitasjeskader eller at noen slurver litt, tenker jeg. Men permanente, kjente parker er jeg ikke pysete med. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg er også litt skeptisk til sånne omreisende tivolier, de ser liksom så skramlete og lurvete ut, og jeg kan ikke la være å se for meg hvordan de stresser med å montere alt opp og ned og opp igjen på kort tid - da må det være fort gjort med slitasjeskader eller at noen slurver litt, tenker jeg. Men permanente, kjente parker er jeg ikke pysete med. Jeg må vel bare bli tøffere etterhvert som guttungen vokser til ;-) Jeg synes jo slikt var kjempe morsomt før. Jeg får legge meg i trening ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg må vel bare bli tøffere etterhvert som guttungen vokser til ;-) Jeg synes jo slikt var kjempe morsomt før. Jeg får legge meg i trening ;-) Vi blir mer pysete med årene, vettu. Den eneste motgiften er en solid dose barnslighet. ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg tåler ikke å ta ting som går rundt. Blir kvalm og uvel bare jeg _ser_ en karusell :-/ 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Vi blir mer pysete med årene, vettu. Den eneste motgiften er en solid dose barnslighet. ;o) Jeg vet barnet er inni der, så jeg får mer aktivt lokke det frem ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg tåler ikke å ta ting som går rundt. Blir kvalm og uvel bare jeg _ser_ en karusell :-/ Da kan du stå med meg og se på! ;-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Var i legoland nå.. ble lit skuffet.. fantes ikke en eneste stor karusell... Guttungen på 6 og jeg fikk ingen store utfordringer. Ikke engang han syntes det var skummelt... Denne karusellen du kan programere selv er jo ganske så kul. Og berg og dalbanen der er jo også relativt gøy. Og i tillegg var jo raftingen gøy for de voksne og de litt større barna (min 4-åring var for liten. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg tør ikke og kommer aldri til å ville det heller. Jeg liker ikke karuseller. Jeg liker ikke lekeland eller tivoli. Jeg kan ikke utstå tusenfryd eller Disneyworld :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg tør ikke og kommer aldri til å ville det heller. Jeg liker ikke karuseller. Jeg liker ikke lekeland eller tivoli. Jeg kan ikke utstå tusenfryd eller Disneyworld :-) Da er det jo greitt ) Men jeg redd for at guttungen kommer til og ytre ønske om diverse slike parker i årene fremover. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Denne karusellen du kan programere selv er jo ganske så kul. Og berg og dalbanen der er jo også relativt gøy. Og i tillegg var jo raftingen gøy for de voksne og de litt større barna (min 4-åring var for liten. Rafting i Legoland? hmmm.. gikk visst glipp av både den, og den man kan programmere selv...hmmmmm... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg elsker karuseller - jo verre jo bedre!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.