Gjest jeg har mange venner Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Eller hva betrakter dere som venner? Jeg treffer mine venner altfra engang i året til ca. engang i måneden. Noen snakker jeg med på tlf. ca. engang i uka og sender meldinger innimellom. Mange hører jeg ikke fra i månedsvis. Hva med dere? Har dette med alder å gjøre? 0 Siter
Gjest som deg Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Samme som deg, men en treffer jeg av og til et par ganger i uken. Så kan det gå et par uker om vi har det travelt. Treffer venner for sjelden pga travle hverdager. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Som hos deg. Noen treffer jeg en gang i mnd, andre sjeldere, andre oftere i perioder. Med to unger, jobb, kjæreste og full fart så strekker ikke tiden til. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Noen venner bor langt unna- de ser jeg vel en gang i året eller så. Vennepar med barn ser vi til middag sånn omtrent hver 3. uke. Andre venner, som er "bare mine" ser jeg vel en gang i uka/ hver 2. uke til en kopp kaffe hjemme eller se csi sammen eller gå oss en tur eller noe. I tillegg går det mye i mail og smskontakt da. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Nabodama er ei veldig god venninne, henne treffer jeg flere ganger i uka - stort sett. Har mange venner der jeg bodde før, de treffer jeg veldig sjelden. Noen av dem snakker jeg med på telefonen 1-2 ganger i måneden. Andre sjeldnere. Men det er alltid koselig å treffes. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Høres ganske så normalt ut det du beskriver. 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Høres ganske så normalt ut det du beskriver. Hvor ofte treffer jeg deg, min venn? *HRMF* 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Noen få treffer jeg flere ganger i uken, andre kanskje en gang i måneden, og noen en gang i året eller sjeldnere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.