Gå til innhold

Hvor ofte treffer dere venner?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg har mange venner
Skrevet

Eller hva betrakter dere som venner? Jeg treffer mine venner altfra engang i året til ca. engang i måneden. Noen snakker jeg med på tlf. ca. engang i uka og sender meldinger innimellom. Mange hører jeg ikke fra i månedsvis.

Hva med dere? Har dette med alder å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest som deg
Skrevet

Samme som deg, men en treffer jeg av og til et par ganger i uken. Så kan det gå et par uker om vi har det travelt. Treffer venner for sjelden pga travle hverdager.

Skrevet

Som hos deg. Noen treffer jeg en gang i mnd, andre sjeldere, andre oftere i perioder.

Med to unger, jobb, kjæreste og full fart så strekker ikke tiden til.

Gjest Debra irl
Skrevet

Noen venner bor langt unna- de ser jeg vel en gang i året eller så.

Vennepar med barn ser vi til middag sånn omtrent hver 3. uke.

Andre venner, som er "bare mine" ser jeg vel en gang i uka/ hver 2. uke til en kopp kaffe hjemme eller se csi sammen eller gå oss en tur eller noe.

I tillegg går det mye i mail og smskontakt da.

Skrevet

Nabodama er ei veldig god venninne, henne treffer jeg flere ganger i uka - stort sett.

Har mange venner der jeg bodde før, de treffer jeg veldig sjelden. Noen av dem snakker jeg med på telefonen 1-2 ganger i måneden. Andre sjeldnere. Men det er alltid koselig å treffes.

Ørkenvandreren
Skrevet

Høres ganske så normalt ut det du beskriver.

Skrevet

Høres ganske så normalt ut det du beskriver.

Hvor ofte treffer jeg deg, min venn? *HRMF*

Gjest mallet
Skrevet

Noen få treffer jeg flere ganger i uken, andre kanskje en gang i måneden, og noen en gang i året eller sjeldnere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...