Gå til innhold

Hvilken sang surrer i hodet deres nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Av en eller annen merkelig? grunn så har jeg sangen om "Tuppen og Lillemor" på hjernen. Jeg vet ikke hvordan den kom dit, og ikke hvordan jeg blir kvitt den heller.

Hvilken sang har dere i hodet?.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Babette

14

• Hawkwind

5

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Kjeften gjeng i nord og sør, levande dialekt som aldri før.. Tøm no ein skål, skål for tunge og mål, p dia dia dia dialekt..."!

Arrgh!

matildes mor
Skrevet

Shake that ass...... med eminem og Nate dogg....om og om igjen.....*rister på rumpa*

Skrevet

Som alltid Marit Larsens nyeste, de fester seg som lim i hjernen min, så jeg blir helt tullete.

hare1365380455
Skrevet

Akkurat nå er det Oakenfold feat. Brittany Murphy "faster kill pussycat".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det jeg hører på.

Har sittet med laptoppen på fanget og kost meg med Neil Young i flere timer. Deilig. :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det jeg hører på.

Har sittet med laptoppen på fanget og kost meg med Neil Young i flere timer. Deilig. :)

og deilig er bare fornavnet ditt,også

;)

Gjest Baderen
Skrevet

"Rumba med Gunn" av De Derre.

*Noe tuungt er på vei, det er på størrelse med en liten traktor og heter Gunn!*

Jeg har fortsatt medlidenhet med alle Gunn'er fra den perioden sangen var en landeplage!

Skrevet

Som alltid Marit Larsens nyeste, de fester seg som lim i hjernen min, så jeg blir helt tullete.

Enig.

Jeg liker også den sangen.

Den er bare nydelig.

Skrevet

"Nyss så møtte jeg en krokodill, som kjørte rundt, i en bil"

Skrevet

"Oh my darling, oh my darling, oh my darling Clementine, datt i dassen, kun'ke svømme, trakk i snora og forsvant"

Det er toåringens skyld at jeg har fått den på hjerna. Hun går nemlig rundt og hoier på den sangen hele dagen :-/

Skrevet

Blir bare ikke kvitt "Under the surface" med Marit Larsen. Helt nydelig sang, men det hadde vært greit med litt pauser. :-)

Skrevet

Shake that ass...... med eminem og Nate dogg....om og om igjen.....*rister på rumpa*

He-he, kan ikke annet enn flire av den videoen :-)

Skrevet

"Os Abysmi Vel Daath" og "Ein Elohim" (begge med Celtic Frost)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...