Gjest Aviaana Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Av en eller annen merkelig? grunn så har jeg sangen om "Tuppen og Lillemor" på hjernen. Jeg vet ikke hvordan den kom dit, og ikke hvordan jeg blir kvitt den heller. Hvilken sang har dere i hodet?. 0 Siter
puttelull Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Kjeften gjeng i nord og sør, levande dialekt som aldri før.. Tøm no ein skål, skål for tunge og mål, p dia dia dia dialekt..."! Arrgh! 0 Siter
matildes mor Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Shake that ass...... med eminem og Nate dogg....om og om igjen.....*rister på rumpa* 0 Siter
Cinnamona Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Som alltid Marit Larsens nyeste, de fester seg som lim i hjernen min, så jeg blir helt tullete. 0 Siter
Gjest Snook-Snook Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Svett och tårar" med Snook-Snook 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Akkurat nå er det Oakenfold feat. Brittany Murphy "faster kill pussycat". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Det jeg hører på. Har sittet med laptoppen på fanget og kost meg med Neil Young i flere timer. Deilig. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Det jeg hører på. Har sittet med laptoppen på fanget og kost meg med Neil Young i flere timer. Deilig. og deilig er bare fornavnet ditt,også 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Rumba med Gunn" av De Derre. *Noe tuungt er på vei, det er på størrelse med en liten traktor og heter Gunn!* Jeg har fortsatt medlidenhet med alle Gunn'er fra den perioden sangen var en landeplage! 0 Siter
astridny Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Som alltid Marit Larsens nyeste, de fester seg som lim i hjernen min, så jeg blir helt tullete. Enig. Jeg liker også den sangen. Den er bare nydelig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Nyss så møtte jeg en krokodill, som kjørte rundt, i en bil" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Oh my darling, oh my darling, oh my darling Clementine, datt i dassen, kun'ke svømme, trakk i snora og forsvant" Det er toåringens skyld at jeg har fått den på hjerna. Hun går nemlig rundt og hoier på den sangen hele dagen :-/ 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Blir bare ikke kvitt "Under the surface" med Marit Larsen. Helt nydelig sang, men det hadde vært greit med litt pauser. :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Shake that ass...... med eminem og Nate dogg....om og om igjen.....*rister på rumpa* He-he, kan ikke annet enn flire av den videoen :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Os Abysmi Vel Daath" og "Ein Elohim" (begge med Celtic Frost) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.