Hawkwind Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 ...og "Landskampen" med Einar Rose ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Touch me" med Samantha Fox! Hørte noe på radioen om henne i forrige uke engang og da spilte de den sangen. Og den har sittet som klistret i hodet mitt lenge nå... I kveld tok jeg helt av og sang av full hals mens ungene spiste kveldsmat: Moonlight in the city and the night was young - I was hungry for love, I was hungry for fun.....!...... I wanna feel your body! Heldigvis kan de ikke så mye engelsk :-) 0 Siter
Gjest hibbi Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Nyss så møtte jeg en krokodill, som kjørte rundt, i en bil" Åååå..Den sangen mener jeg å ha hørt for lenge siden. Kan du hele teksten. Pleas skriv den da... 0 Siter
Line Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg får ikke Robbie Williams sin "Come undone" ut av hodet i natt... hadde jeg enda kunnet all teksten! Hehe... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Åååå..Den sangen mener jeg å ha hørt for lenge siden. Kan du hele teksten. Pleas skriv den da... Nyss så møtte jeg en krokodill, som kjørte rundt, i en bil. Han var så tykk og fet, han blåste i trompet. Men bilen var for trang, og halen var for lang. Så den må ligge på et lite lasteplan!!! 0 Siter
Gyda Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Vel - jeg ber alle om all mulig hjelp. Tro det eller ei, men året rundt detter "Glade jul" til stadighet inn i hodet mitt, og den surrer og surrer. God jul! ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Gawin DeGraw - Follow Through, surrer for tiden oppi hodet mitt. Ofte er det sangen Anne Knutsdotter som setter seg fast oppi der, det er håpløst slitsomt. 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Har ikke noen sang akkurat nå, men den siste sangen jeg hadde på hjernen var "Faren til Ivar" med di Derre! Og etter å ha skrevet om det her inne kommer den sikkert snart tilbake! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Gawin DeGraw - Follow Through, surrer for tiden oppi hodet mitt. Ofte er det sangen Anne Knutsdotter som setter seg fast oppi der, det er håpløst slitsomt. Ha ha!!! Jeg har også ofte fått Anne Knutsdotter på hjernen!!! Utrolig slitsomt! Men morsomt at vi er ørlitegranne tvillingsjeler akkurat her....;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 "Rumba med Gunn" av De Derre. *Noe tuungt er på vei, det er på størrelse med en liten traktor og heter Gunn!* Jeg har fortsatt medlidenhet med alle Gunn'er fra den perioden sangen var en landeplage! Du har kjøpt CD'en du også, skjønner jeg? *S* "....faren til Ivar. faren til Ivar, faren til Ivar er en jævla dum far...." 0 Siter
Babette Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Du har kjøpt CD'en du også, skjønner jeg? *S* "....faren til Ivar. faren til Ivar, faren til Ivar er en jævla dum far...." Snodige tekster, f. eks: Gym gym gym gym. Og egentlig har de laget kun en melodi (Jenter), som de bruker igjen og igjen. 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Snodige tekster, f. eks: Gym gym gym gym. Og egentlig har de laget kun en melodi (Jenter), som de bruker igjen og igjen. Det har jeg ikke tenkt over! Det med kun en melodi.... Men enig i det med tekstene. Egentlig har jeg ikke hørt så mye på di derre før nå i sommer. Har ikke kjøpt CD'er tidligere - bare fått med meg de store landeplagene på radio etc. Da jeg hørte samle-cd'en første gang tenkte jeg at de kun hadde noen få ålreite sanger (dvs stort sett dem som jeg hadde hørt ørten ganger før). Men etter å ha hørt på cd'en flere ganger i ferien, har jeg begynt å like ganske mange av de som var ukjente for meg. Rare tekster, men artig óg at de har såpass innholdsrike sanger. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Du har kjøpt CD'en du også, skjønner jeg? *S* "....faren til Ivar. faren til Ivar, faren til Ivar er en jævla dum far...." Nei, jeg har ikke kjøpt CD'en. Er det en ny CD som har kommet ut nå? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 En sang som jeg hørte X antall ganger på radioen hver dag da jeg var på ferie i Italia tidligere i sommer. Jeg var dum nok til å spore den opp og laste den ned da jeg kom hjem, og nå blir jeg ikke kvitt den igjen! Den heter Me Voi, og det er ei dame som heter Julieta Venegas som synger. Spesielt bra er ikke låta en gang, men det var jo en bra ferie. 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nei, jeg har ikke kjøpt CD'en. Er det en ny CD som har kommet ut nå? Samle-CD med "best of"! :-) 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Samle-CD med "best of"! :-) Fristende å kjøpe den, men da blir jeg vel aldri kvitt Gunn igjen 0 Siter
Babette Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nei, jeg har ikke kjøpt CD'en. Er det en ny CD som har kommet ut nå? Tenk deg DDE, og trekk fra litt rølp og rai rai, så har du Di Derre. Det er nok derfor morsan liker dem så godt, hehe. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Tenk deg DDE, og trekk fra litt rølp og rai rai, så har du Di Derre. Det er nok derfor morsan liker dem så godt, hehe. Jeg har også litt sansen for DDE, så der er jeg på linje med morsan. Nå fristet du meg til å gå for CD'en, det var kanskje ikke meningen? 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Fristende å kjøpe den, men da blir jeg vel aldri kvitt Gunn igjen Kanskje du bare bytter ut Gunn med faren til Ivar eller Erik Vea eller noe slikt! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Tenk deg DDE, og trekk fra litt rølp og rai rai, så har du Di Derre. Det er nok derfor morsan liker dem så godt, hehe. *he he* Men jeg sa da vitterlig at jeg aldri har kjøpt noen cd med dem...! :-) For ordens skyld: Sommerens samle-cd ble kjøpt av mannen og stort sett spilt av mannen, men ettersom jeg oppholdt meg i umiddelbar nærhet, hørte jeg også på de samme sangene! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.