Gå til innhold

Hvilken sang surrer i hodet deres nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også litt sansen for DDE, så der er jeg på linje med morsan.

Nå fristet du meg til å gå for CD'en, det var kanskje ikke meningen?

Joda. Grei musikk i bilen. Enkel hverdagsfilosofi i tekstene. Med enkelte artige innslag. Men det er noe med måten vokalisten bruker stemmen på, litt nasalt, som jeg ikke er så begeistret for.

Han er bedre som krimforfatter, for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Babette

14

• Hawkwind

5

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tenk deg DDE, og trekk fra litt rølp og rai rai, så har du Di Derre. Det er nok derfor morsan liker dem så godt, hehe.

En ting til: Du skal vel trekke fra ganske mye rølp for å få Bjarne Brøndbo til å ha den minste likhet med Jo Nesbø!!! Én ting er at de kroppslig og utseendemessig ikke ligner i det hele tatt, men Nesbø er nesten litt over-intellektuell, mens Bjarne er over-u-intellektuell!! :-D

Skrevet

*he he*

Men jeg sa da vitterlig at jeg aldri har kjøpt noen cd med dem...! :-)

For ordens skyld: Sommerens samle-cd ble kjøpt av mannen og stort sett spilt av mannen, men ettersom jeg oppholdt meg i umiddelbar nærhet, hørte jeg også på de samme sangene! :-)

Ja, akkurat. Leser Se og Hør hos frisøren.

Skrevet

Jeg har også litt sansen for DDE, så der er jeg på linje med morsan.

Nå fristet du meg til å gå for CD'en, det var kanskje ikke meningen?

Babette bare koketterer med at jeg heller ville hatt Bjarne Brøndbo enn Rune Rudberg!! ;-)

Men mens jeg valgte Bjarne over Rune som det minste av to ondre, valgte Babette Rune fordi hun synes han er barsk!! ;-)

(*he he* der fikk du DEN Babs!)

Skrevet

En ting til: Du skal vel trekke fra ganske mye rølp for å få Bjarne Brøndbo til å ha den minste likhet med Jo Nesbø!!! Én ting er at de kroppslig og utseendemessig ikke ligner i det hele tatt, men Nesbø er nesten litt over-intellektuell, mens Bjarne er over-u-intellektuell!! :-D

Det må jeg medgi. Vi må legge til en dose intellekt, pluss litt urbant preg, og tilsvarende fjerne noen alkoholprosenter fra DDE.

Når det er sagt, er jeg veldig svak for DDE og Bjarnegutten. For Jo Nesbø også.

Skrevet

Ja, akkurat. Leser Se og Hør hos frisøren.

Yess! :-)

men akkurat i dette tilfellet er det faktisk sant - på en og samme shoppetur kjøpte han di Derre, mens jeg kjøpt Marit Larsen.....;-)

Gjest Baderen
Skrevet

Babette bare koketterer med at jeg heller ville hatt Bjarne Brøndbo enn Rune Rudberg!! ;-)

Men mens jeg valgte Bjarne over Rune som det minste av to ondre, valgte Babette Rune fordi hun synes han er barsk!! ;-)

(*he he* der fikk du DEN Babs!)

He he, takk for oppklaringen!

Slik jeg ser det, må det aller, aller meste være bedre enn Rune Rudberg.

Så om Babette syns han er barsk, så skjønner jeg enda mindre av smaken hennes enn jeg har gjort til nå.

Skrevet

Så om Babette syns han er barsk, så skjønner jeg enda mindre av smaken hennes enn jeg har gjort til nå.

Oisann! Jeg skal ikke bidra til å spre falske rykter her! :-) dette er bare en gammel fleipehistorie.... ;-)

Men forørig helt enig i at det skal godt gjøre å finnes noen som er en dårligere deal enn Rune Rudberg....

Gjest Baderen
Skrevet

Oisann! Jeg skal ikke bidra til å spre falske rykter her! :-) dette er bare en gammel fleipehistorie.... ;-)

Men forørig helt enig i at det skal godt gjøre å finnes noen som er en dårligere deal enn Rune Rudberg....

Babette er en tøff dame med mye selvironi. Hun er ikke akkurat så sart.

Jeg tror hun tåler litt ryktespredning :-)

Skrevet

Hår på armene, tynn på toppen og litt gentlemansfakter er mere enn nok for meg.

Til å være dansebandsanger synger han jo ganske bra også.

Skrevet

Siden jeg var på konsert med Kraftwerk i går er det stort sett TEE, Radioaktivitet og Autobahn det går i.

Gjest Baderen
Skrevet

Hår på armene, tynn på toppen og litt gentlemansfakter er mere enn nok for meg.

Til å være dansebandsanger synger han jo ganske bra også.

Den beskrivelsen passer sikkert på Rune Rudberg.

men jeg trodde ellers at du likte dem en smule kraftigere?

Litt pondus og sånn?

Skrevet

Babette er en tøff dame med mye selvironi. Hun er ikke akkurat så sart.

Jeg tror hun tåler litt ryktespredning :-)

det gjør hun nok! :-)

Og du har fått nytt nick? *S*

Gjest Baderen
Skrevet

det gjør hun nok! :-)

Og du har fått nytt nick? *S*

Eh, ja...

Men ikke røp meg er du snill.

Skrevet

Den beskrivelsen passer sikkert på Rune Rudberg.

men jeg trodde ellers at du likte dem en smule kraftigere?

Litt pondus og sånn?

Jeg er rimelig altetende, forstår du. Bare de ikke er for tynne og pinglete, glir de ned på høykant uansett. Men hår på armer og bein må de ha. Og tenna i behold.

Gjest Baderen
Skrevet

Jeg er rimelig altetende, forstår du. Bare de ikke er for tynne og pinglete, glir de ned på høykant uansett. Men hår på armer og bein må de ha. Og tenna i behold.

Altetende?

Det skal jeg huske. *Fjerne et par fordommer ang Babette*

Skrevet

Eh, ja...

Men ikke røp meg er du snill.

Kan du ikke hviske det bare til meg? Ikke sånn rett ut, men en ledetråd, en rebus? Jeg blir så sinnsforvirret av dise skiftningene.

Gjest Baderen
Skrevet

Kan du ikke hviske det bare til meg? Ikke sånn rett ut, men en ledetråd, en rebus? Jeg blir så sinnsforvirret av dise skiftningene.

LOL!

Ikke frist meg! Men hadde jeg hatt mailadressen din skulle jeg vurdert det ;)

Skrevet

Altetende?

Det skal jeg huske. *Fjerne et par fordommer ang Babette*

Ja, eller nesten. Kresen er jeg i alle fall ikke.

Skrevet

Ja, eller nesten. Kresen er jeg i alle fall ikke.

Ikke akkurat et kompliment til din mann!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...