Gå til innhold

Hvilken sang surrer i hodet deres nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh, ja...

Men ikke røp meg er du snill.

er ikke 100% sikker da - kun en mistanke..... :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Babette

14

• Hawkwind

5

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

LOL!

Ikke frist meg! Men hadde jeg hatt mailadressen din skulle jeg vurdert det ;)

Kan du ikke si første bokstav og antall bokstaver!

Gjest Baderen
Skrevet

er ikke 100% sikker da - kun en mistanke..... :-)

Ikke si hva mistanken din er. jeg hadde ingen planer om å fortelle at jeg hadde et annet nick da jeg brukte dol tidligere.

Men jeg forstår jo at jeg ikke virker helt "fersk", siden jeg kjenner til flere av de andre nickene.

Skrevet

Ikke si hva mistanken din er. jeg hadde ingen planer om å fortelle at jeg hadde et annet nick da jeg brukte dol tidligere.

Men jeg forstår jo at jeg ikke virker helt "fersk", siden jeg kjenner til flere av de andre nickene.

Jeg skal ikke røpe deg, men tror jeg trygt kan si såpass:

Dersom du er den jeg tror, så tenkte jeg på deg i sommer etter at vi kjøpte trampoline.

.........

Skrevet

Du var vel blant de veldig få som husket/gjenkjente mitt nick i tråden om DOLs 5 mest sexy menn (hvorfor ble den slettet forresten?), hvilket tilsier at du følger litt med her inne.

Og har vært her en stund *s*

Skrevet

Ikke akkurat et kompliment til din mann!! ;-)

Si ikke det! Jeg har stort repertoar når det gjelder utseende, og det innebærer bl.a. at det som ser ut som gråstein, kan være gull ved nærmere ettersyn.

Gjest Baderen
Skrevet

Du var vel blant de veldig få som husket/gjenkjente mitt nick i tråden om DOLs 5 mest sexy menn (hvorfor ble den slettet forresten?), hvilket tilsier at du følger litt med her inne.

Og har vært her en stund *s*

Jeg lurte også på hvor den tråden ble av.

Men det stemmer, jeg gjenkjente deg som råsexy ;-)

Fikk du med deg beklagelsen min over at jeg klarte å kalle Blesha for Sheba før den ble borte?

Skrevet

Jeg lurte også på hvor den tråden ble av.

Men det stemmer, jeg gjenkjente deg som råsexy ;-)

Fikk du med deg beklagelsen min over at jeg klarte å kalle Blesha for Sheba før den ble borte?

Jepp.

Sat og hadde nok en kveld og natt hvor varmen gjorde det vanskelig å sovne, så ble en del surfing på nettet i går kveld - inkludert DOL *s*

Gjest Baderen
Skrevet

Jepp.

Sat og hadde nok en kveld og natt hvor varmen gjorde det vanskelig å sovne, så ble en del surfing på nettet i går kveld - inkludert DOL *s*

Det er alt for varmt her hos meg også. Og det som er aller mest synd, er at vepsene jager meg inn om kveldene når temperaturen endelig er levelig ute :(

Skrevet

Det er alt for varmt her hos meg også. Og det som er aller mest synd, er at vepsene jager meg inn om kveldene når temperaturen endelig er levelig ute :(

Veps ja - de greier til og med å forville seg opp til 7. etasje i blokka hvor vi bor.

Men det er jo vepseår i år også; er visst lenge siden det har vært så mange av dem.

Gjest Baderen
Skrevet

Jeg skal ikke røpe deg, men tror jeg trygt kan si såpass:

Dersom du er den jeg tror, så tenkte jeg på deg i sommer etter at vi kjøpte trampoline.

.........

Jeg vil hverken avkrefte eller bekrefte noen hint, så ikke noen skal la seg friste til å bruke eliminasjonsmetoden.

Skrevet

Jeg vil hverken avkrefte eller bekrefte noen hint, så ikke noen skal la seg friste til å bruke eliminasjonsmetoden.

OK! :-)

Skrevet

Nyss så møtte jeg en krokodill, som kjørte rundt, i en bil. Han var så tykk og fet, han blåste i trompet. Men bilen var for trang, og halen var for lang. Så den må ligge på et lite lasteplan!!!

Tusen takk..Har notert den.

Skrevet

LOL!

Ikke frist meg! Men hadde jeg hatt mailadressen din skulle jeg vurdert det ;)

Du trenger ikke å hinte eller noe, jeg har gjettet hvem du er. Vil du vite hvordan jeg skjønte det?

Skrevet

Love is stronger than justice tror jeg den heter. Sting. Aner ikke hvorfor! Men fin er den! :)

Skrevet

"Nyss så møtte jeg en krokodill, som kjørte rundt, i en bil"

:)

Gjest Baderen
Skrevet

Du trenger ikke å hinte eller noe, jeg har gjettet hvem du er. Vil du vite hvordan jeg skjønte det?

Neitakk, jeg vil ikke vite hvordan du fant det ut.

Nå vet jeg nemlig hvordan morsan avslørte meg, så jeg tipper at det var på samme måte.

Jeg får bare appelere til ditt storsinn og be deg ikke skrive noe som hjelper andre til også å finne det ut.

Husk at jeg har skrevet veldig pent om deg i denne tråden ;-)

Skrevet

Neitakk, jeg vil ikke vite hvordan du fant det ut.

Nå vet jeg nemlig hvordan morsan avslørte meg, så jeg tipper at det var på samme måte.

Jeg får bare appelere til ditt storsinn og be deg ikke skrive noe som hjelper andre til også å finne det ut.

Husk at jeg har skrevet veldig pent om deg i denne tråden ;-)

Det var ikke på samme måte, men jeg kan godt holde totalt kjeft.

Ellers takker jeg for pen omtale.

Gjest Baderen
Skrevet

Det var ikke på samme måte, men jeg kan godt holde totalt kjeft.

Ellers takker jeg for pen omtale.

Nå klarte du å gjøre meg nysgjerrig likevel!

Var det fordi jeg skrev pent om deg samtidig som jeg mente at du foretrekker menn med stor mage?

Skrevet

Nå klarte du å gjøre meg nysgjerrig likevel!

Var det fordi jeg skrev pent om deg samtidig som jeg mente at du foretrekker menn med stor mage?

Nei, det var noe ganske annet. Du hadde tydeligvis ikke hørt om TV-serien Grey`s Anatomy. Da klang det en liten bjelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...