Gå til innhold

Pensjonist søker elskerinne

Anbefalte innlegg

Gjest det var ikke en god ide;)
Skrevet

Hadde en spesiell opplevelse om dagen. Plutselig fikk jeg melding fra en mann som gjerne ville treffe meg. Jeg viste først ikke hvem det var, men så kom jeg på en jeg traff i fjor og trodde det var han som ville date. Jeg svarte at det var greit og vi avtalte sted å møtes.

Da jeg kom dit var det en pensjonist i begynnelsen av syttiårene dvs. nærmere tretti år eldre enn meg. Han kom mot meg med åpne armer og sa at det var hyggelig å se meg igjen. Jeg aner fremdeles ikke hvor jeg traff ham. Han var helt klar over alle mine reiser og store gjøremål siste år, og jeg lurer på om jeg har sendt ham meldinger og trodd han var en annen eller om vi har felles kjente. I hvert fall var jeg for forfjamset til å spørre, ikke minst da han la ut om at han ønsket elskerinne på DAGTID siden han var gift.

Latteren bobler fremdeles i meg. Noe så vanvittig opplevelse har jeg ikke vært borti før, og noe så vanvittig ide har jeg ikke hørt før. Ikke kan jeg si at han tiltrakk meg heller. Noen av vennene mine spør om jeg skulle få penger, men jeg kom ikke på tanken å spørre;)

Fikk to - tre meldinger etterpå til jeg ba ham i klartekst å la meg være i fred. Først prøvde jeg å avvise ham høflig.

Kanskje dette er beskjeftigelse til norske pensjonister. Å ha sex med elskerinnen på dagtid før de går hjem til kona og spiser og sover middag;)

Videoannonse
Annonse
Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

ha,ha;D

ja det er jo lov å prøve seg

Gjest det var ikke en god ide;)
Skrevet

Det må jo være noen som har tulla med deg! hehe

Han var dødsens alvorlig, og kunne ikke ha ment mer alvor;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...