Gå til innhold

Representerer du "gjennomsnittsbefolkningen"?

Anbefalte innlegg

Gjest Hilmaar
Skrevet

DOl er etter min mening en kjempediger vits. Her i dette forumet, leser jeg mye som bare er helt vannvittig og komisk. Gang på gang, stiller jeg spm, "hvem er disse menneskene"?

Hvem er du?

Kan vell umulig være gjennomsnittsbefokningen som er representert her vell?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• sammfunnskritiker

7

• Dorthe

4

• Zombiebob

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

sammfunnskritiker
Skrevet

Tenkttanken en gang...

jeg også...

Skrevet

Fint du er underholdt - we aim to please!

Men hvem iallverden er "gjennomsnittsbefolkningen"?

Gjest Mirandolina
Skrevet

Liker vitser og en god latter du da,siden du leser her og finner det komisk.

Hva er gjennomsnitts-befolkningen?

Er de klokere og bedre,er de mer seriøse...såååå kjedelig,da får du ikke -humor i hverdagen- heller du da--

sammfunnskritiker
Skrevet

Tenkttanken en gang...

jeg også...

Kotteletter i brun saus?

Gjest Hilmaar
Skrevet

Kotteletter i brun saus?

Derfor har jeg vært innom, lest og ledd...Takker for selskapet- og skal ta turen innom når jeg kjeder meg litt.

"gjennomsnittsbefolkningen", Tja- burde jeg være skremt?

Hilsen

Hilmaar

Skrevet

Jeg er meg og gir da fullstendig blaffen i om jeg er gjennomsnittlig eller ikke.

Skrevet

...sa vitsen som faktisk sitter _her inne_ og kommenterer dette, i stedet for å snakke med "gjennomsnittsmennsker"...:-)

Brukerne av DOL er nok stort sett et normalt utsnitt av befolkningen, ja. Det eneste som skiller dem ut er sannsynligvis lysten til å skrive og diskutere mer eller mindre (u)saklige emner anonymt. Grunnen til at så mye rart blir tatt opp her er ikke at det er noe spesiellt med folk her - det er nettopp det at mye av disse tingene snakker man ikke alltid om over en pils eller hos frisøren.

Folk som skriver om anal-fisting (ugh) på seksualitetsforumet snakker neppe med så veldgi mange bekjente om akkurat det. Israel-ekstremistene her inne er neppe så tøffe med sine personkarakteristikker og stemplinger av andre som kommunister, jødehater etc. i det virkelige liv som her inne. O.s.v.

"......................................"

Skrevet

Jeg er meg og er ganske sikker på at det ikke finnes noen maken til meg i hele Norge :o)

sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg er meg og er ganske sikker på at det ikke finnes noen maken til meg i hele Norge :o)

hehe, kanskje hver enkelt er en kjempediger vits?

Jante loven står vell sterkt i dette landet vell?

Selv har jeg inntrykk av at det er en del folk her med psykiatriske diagnoser bl.a....

og en del msk som ikke skiller mellom ukonstruktiv og konstruktiv kritikk...

Skrevet

Selv har jeg inntrykk av at det er en del folk her med psykiatriske diagnoser bl.a....

Jeg tror faktisk det er alle slags folk her inne, syke, psyke og friske. De representerer alle lag av folket og stemmer alle forskjellige partier fra Rød Valgallianse til FrP.

Skrevet

Hvis noen noen gang kaller meg gjennomsnittlig så skal de faen meg få seg en på trynet.

Skrevet

Jeg tror faktisk det er alle slags folk her inne, syke, psyke og friske. De representerer alle lag av folket og stemmer alle forskjellige partier fra Rød Valgallianse til FrP.

Altså, et godt snitt av befolkningen. Å tro noe annet tror jeg fordrer at man har en misforstått oppfatning av menneskeheten, eller rett og slett ikke har skjønt så veldig mye :-)

Forøvrig tror jeg ikke det er så mange med psykiske diagnoser som diskuterer veldig mye på Åpent Forum. Vi har f.eks Psykiatri, hvor det er rimelig heavy i så henseende.

"........................................."

Skrevet

Og en del sytepaver.

".................................."

Gjest Kulturell
Skrevet

Nix jeg representerer ikke gjennomsnittsbefolkningen som du kaller det,jeg skiller meg ut takk og pris. Jeg vil ikke være lik "alle andre".

Jeg er smart nok,psykisk frisk (ettersom du nevnte det med at det var masse psykoer her inne), kjempesta,lay back til tider, men jeg kan gjøre oppsiktsvekkende ting.

Det var fysiske ting som førte meg hit, er det ikke ofte det?

siden har jeg svippet innom nå og da.

Mere vil jeg ikke fortelle deg...

Gjest Kulturell
Skrevet

Jeg er meg og gir da fullstendig blaffen i om jeg er gjennomsnittlig eller ikke.

Det var godt sagt Osiris, sånn skal det låte! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...