Gå til innhold

Representerer du "gjennomsnittsbefolkningen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Gang på gang, stiller jeg spm, "hvem er disse menneskene"?"

Men du gir oss ikke opp, ser det ut til :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• sammfunnskritiker

7

• Dorthe

4

• Zombiebob

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Altså, et godt snitt av befolkningen. Å tro noe annet tror jeg fordrer at man har en misforstått oppfatning av menneskeheten, eller rett og slett ikke har skjønt så veldig mye :-)

Forøvrig tror jeg ikke det er så mange med psykiske diagnoser som diskuterer veldig mye på Åpent Forum. Vi har f.eks Psykiatri, hvor det er rimelig heavy i så henseende.

"........................................."

Det er jo det som er moroa med dol at det finnes så mye forskjellige mennesker her inne og med mange forskjellige meninger.

Vi hadde ikke giddet og vært her ellers. Dol er jo avkobling og underholdning og så har man jo muligheten til en heftig diskusjon :o)

sammfunnskritiker
Skrevet

"Gang på gang, stiller jeg spm, "hvem er disse menneskene"?"

Men du gir oss ikke opp, ser det ut til :-)

"gang på gang", kan jo også bety å lese flere innlegg på ett besøk, eller noen innlegg på flere besøk. Men er dte ikke greit at vi ser litt forskjellig på de msk vi møter her inne da?

Skrevet

"gang på gang", kan jo også bety å lese flere innlegg på ett besøk, eller noen innlegg på flere besøk. Men er dte ikke greit at vi ser litt forskjellig på de msk vi møter her inne da?

Hvorfor bruke tid på noe man mener er en stor vits?

Er ikke det en større vits så vet ikke jeg.

Gjest ikke gjennomsnittlig...
Skrevet

hehe, kanskje hver enkelt er en kjempediger vits?

Jante loven står vell sterkt i dette landet vell?

Selv har jeg inntrykk av at det er en del folk her med psykiatriske diagnoser bl.a....

og en del msk som ikke skiller mellom ukonstruktiv og konstruktiv kritikk...

Nå fikk jeg det for meg at det er du som er trådstarter... du har røpet deg nemlig ;-)

sammfunnskritiker
Skrevet

Det er jo det som er moroa med dol at det finnes så mye forskjellige mennesker her inne og med mange forskjellige meninger.

Vi hadde ikke giddet og vært her ellers. Dol er jo avkobling og underholdning og så har man jo muligheten til en heftig diskusjon :o)

Jo da, det er fint med mange forskjellige mennesker. Men noe veldig avansert er det ikke her. De helt dype diskusjonene dukker ikke ofte opp.

Stopper liksom med enkle kommentarer og dårlige argumenter. Litt kjedlig i lengden i grunn.

sammfunnskritiker
Skrevet

Nå fikk jeg det for meg at det er du som er trådstarter... du har røpet deg nemlig ;-)

Trådstarter? Skal vi ta en diskusjon på den? eller?

Gjest ikke gjennomsnittlig...
Skrevet

Trådstarter? Skal vi ta en diskusjon på den? eller?

vell

sammfunnskritiker
Skrevet

vell

Har vi vært uenig før og derfor må være uenig nå?

For min del, jeg har fått mange gode tips og ideer her jeg.

Skrevet

vell

Enig med deg :-) Støtteinnlegg til seg selv er også produsert. Alltid sjarmerende!

Skrevet

Jo da, det er fint med mange forskjellige mennesker. Men noe veldig avansert er det ikke her. De helt dype diskusjonene dukker ikke ofte opp.

Stopper liksom med enkle kommentarer og dårlige argumenter. Litt kjedlig i lengden i grunn.

Bare du som er innehaver av det eneste rette og sanne. Bare du som vet hvor nedsnødde og dumme andre er. De andre er lykkelig uvitende.

Skrevet

Jeg orker ikke å ta de dype diskusjonene her inne. Jeg er nok flinkere til å snakke for meg enn å skrive for meg.

Jeg er her kun for underholdningen og for tidtrøyte, så jeg er faktisk ikke så interessert i de store politiske diskusjonene selv om jeg leser.

Kanskje du skulle finne deg et annet forum som passer bedre for deg. Jeg er på et amerikansk forum også og jeg har nok mere tilfelles med dem der inne enn her, så her tar jeg såpeoperaene, der tar jeg de diskusjonene som interesserer meg.

Skrevet

Ja, det er på toppene det blåser vettu. Ikke greit å sitte der.

Gjest girasol
Skrevet

Enig med deg :-) Støtteinnlegg til seg selv er også produsert. Alltid sjarmerende!

Ja, det er jammen ikke rart det fiskes etter merkelige "gjennomsnittsfolk" ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvis noen noen gang kaller meg gjennomsnittlig så skal de faen meg få seg en på trynet.

Tiltredes!

Gjest Har svart 1 gang før i denne tråden
Skrevet

Jeg kommer til å huske at det tidligere var en diskusjon her om hvilke yrker dolingene hadde. Da kom det frem at mange var veldig intelligente og hadde bra jobber og utdanning.

Det var forfattere, journalister, selvstendig næringsdrivende, sekretærer, sykepleiere.ledere, førskolelærere/lærere, datafolk, og ja jeg husker ikke alt.Det var en blanding av alt mulig selvfølgelig, også syke og arbeidsløse.

Men midt oppi dette dukket det altså opp forbausende mange med samfunnsengasjerte og bra jobber (ikke det at det betyr noe).

Jeg hadde sneven av å tenke som deg før jeg leste dette, vet ikke helt hvorfor. Det må ha noe med at dette er et legenettsted, da tenker du automatisk på sykdom.

Tenk så feil man kan ta?

Det er nok sykdomsspørsmål som bringer de fleste hit første gang, men alt annet som får folk til å fortsette å vanke her.

Skrevet

Hvorfor bruke tid på noe man mener er en stor vits?

Er ikke det en større vits så vet ikke jeg.

Meget godt poeng :-)

Jeg har ikke sett så mye fra vedkommende som gjør nicket passende...:-)

"....................................."

Skrevet

Jeg kommer til å huske at det tidligere var en diskusjon her om hvilke yrker dolingene hadde. Da kom det frem at mange var veldig intelligente og hadde bra jobber og utdanning.

Det var forfattere, journalister, selvstendig næringsdrivende, sekretærer, sykepleiere.ledere, førskolelærere/lærere, datafolk, og ja jeg husker ikke alt.Det var en blanding av alt mulig selvfølgelig, også syke og arbeidsløse.

Men midt oppi dette dukket det altså opp forbausende mange med samfunnsengasjerte og bra jobber (ikke det at det betyr noe).

Jeg hadde sneven av å tenke som deg før jeg leste dette, vet ikke helt hvorfor. Det må ha noe med at dette er et legenettsted, da tenker du automatisk på sykdom.

Tenk så feil man kan ta?

Det er nok sykdomsspørsmål som bringer de fleste hit første gang, men alt annet som får folk til å fortsette å vanke her.

"selvstendig næringsdrivende"

Du trenger da ikke være spesiellt intelligent for å være det? :-)

Forøvrig er det jo en helt totalt idiotisk tittel å bruke - det sier jo ingenting om hva man gjør. "Jeg er selvstendig næringsdrivende...jeg vasker dassene på Oslo S...og så fakturerer jeg NSB pr. time."

"......................................."

Skrevet

"Men noe veldig avansert er det ikke her. De helt dype diskusjonene dukker ikke ofte opp."

Tror du skal være glad for det. Du virker ikke som den aller skarpeste kniven i skuffen...:-)

"........................................."

Gjest svar til proz
Skrevet

"selvstendig næringsdrivende"

Du trenger da ikke være spesiellt intelligent for å være det? :-)

Forøvrig er det jo en helt totalt idiotisk tittel å bruke - det sier jo ingenting om hva man gjør. "Jeg er selvstendig næringsdrivende...jeg vasker dassene på Oslo S...og så fakturerer jeg NSB pr. time."

"......................................."

Les svaret mitt en gang til!

Jeg skrev bl.a."Det var forfattere, journalister, selvstendig næringsdrivende, sekretærer, sykepleiere.ledere, førskolelærere/lærere, datafolk, og ja jeg husker ikke alt.Det var en blanding av alt mulig selvfølgelig, også syke og arbeidsløse.

Men midt oppi dette dukket det altså opp forbausende mange med samfunnsengasjerte og bra jobber (ikke det at det betyr noe)."

Tror du jeg er så dum at jeg mener selvstendig næringsdrivende må være intelligente? Eller at sykepleiere er smarte folk? sykepleiere som ofte ikke greier å legge sammen 2+2 engang leste jeg ;)

Nei, det mente var at her inne var det en lett blanding av alle slags mennesker, men forbausende mange såkalt intelligente i forhold til det jeg (og sikkert mange andre også) trodde på forhånd.

At du vasker dassene er sikkert fakta, ettersom du laget statikk over...hva var det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...