Prozak Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Les svaret mitt en gang til! Jeg skrev bl.a."Det var forfattere, journalister, selvstendig næringsdrivende, sekretærer, sykepleiere.ledere, førskolelærere/lærere, datafolk, og ja jeg husker ikke alt.Det var en blanding av alt mulig selvfølgelig, også syke og arbeidsløse. Men midt oppi dette dukket det altså opp forbausende mange med samfunnsengasjerte og bra jobber (ikke det at det betyr noe)." Tror du jeg er så dum at jeg mener selvstendig næringsdrivende må være intelligente? Eller at sykepleiere er smarte folk? sykepleiere som ofte ikke greier å legge sammen 2+2 engang leste jeg Nei, det mente var at her inne var det en lett blanding av alle slags mennesker, men forbausende mange såkalt intelligente i forhold til det jeg (og sikkert mange andre også) trodde på forhånd. At du vasker dassene er sikkert fakta, ettersom du laget statikk over...hva var det? I all verden - hvor dum du er har jeg ikke sagt noe om, men slik som du reagerer som en frådende lemmen gjør at jeg nesten får lyst å si noe om det... Har du litt problemer med vanlig skriftlig kommunikasjon? Vet du hva en smiley er? Hvor finner du i innlegget ditt at jeg sier noe om deg? Jeg gjør da ingenting annet enn å kommentere med et smil (bokstavelig talt), og komme med en generell utblåsning om et ord jeg synes er tullete. Er det mulig å ta seg selv så selvhøytidelig som du gjør her? Og å være så paranoid og defensiv? *Rister på hodet* "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Les svaret mitt en gang til! Jeg skrev bl.a."Det var forfattere, journalister, selvstendig næringsdrivende, sekretærer, sykepleiere.ledere, førskolelærere/lærere, datafolk, og ja jeg husker ikke alt.Det var en blanding av alt mulig selvfølgelig, også syke og arbeidsløse. Men midt oppi dette dukket det altså opp forbausende mange med samfunnsengasjerte og bra jobber (ikke det at det betyr noe)." Tror du jeg er så dum at jeg mener selvstendig næringsdrivende må være intelligente? Eller at sykepleiere er smarte folk? sykepleiere som ofte ikke greier å legge sammen 2+2 engang leste jeg Nei, det mente var at her inne var det en lett blanding av alle slags mennesker, men forbausende mange såkalt intelligente i forhold til det jeg (og sikkert mange andre også) trodde på forhånd. At du vasker dassene er sikkert fakta, ettersom du laget statikk over...hva var det? Forøvrig må du være en mindre begavet person som ikke har fått med deg at du skal holde deg til ett nick pr. tråd. Steike, for en patetisk tulling. *Rister enda mer på hodet* "........................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 I all verden - hvor dum du er har jeg ikke sagt noe om, men slik som du reagerer som en frådende lemmen gjør at jeg nesten får lyst å si noe om det... Har du litt problemer med vanlig skriftlig kommunikasjon? Vet du hva en smiley er? Hvor finner du i innlegget ditt at jeg sier noe om deg? Jeg gjør da ingenting annet enn å kommentere med et smil (bokstavelig talt), og komme med en generell utblåsning om et ord jeg synes er tullete. Er det mulig å ta seg selv så selvhøytidelig som du gjør her? Og å være så paranoid og defensiv? *Rister på hodet* "....................................." du er egentlig veldig "kul"-ikke rart du delte 1.plassen med SDD! god natt:) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 du er egentlig veldig "kul"-ikke rart du delte 1.plassen med SDD! god natt:) "Kul" (i gåseøyne) er ordet, ja... God natt :-) "........................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Kul" (i gåseøyne) er ordet, ja... God natt :-) "........................................" nei,jeg mener det:) (men det ødelegger imaget ditt?) nattaklem, 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hehe.. og hva er du som sitter her inne og leser? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Forøvrig må du være en mindre begavet person som ikke har fått med deg at du skal holde deg til ett nick pr. tråd. Steike, for en patetisk tulling. *Rister enda mer på hodet* "........................................." Huff... Nå beviser du jo for Hilmaar at det er fullt av idioter her inne... 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nix jeg representerer ikke gjennomsnittsbefolkningen som du kaller det,jeg skiller meg ut takk og pris. Jeg vil ikke være lik "alle andre". Jeg er smart nok,psykisk frisk (ettersom du nevnte det med at det var masse psykoer her inne), kjempesta,lay back til tider, men jeg kan gjøre oppsiktsvekkende ting. Det var fysiske ting som førte meg hit, er det ikke ofte det? siden har jeg svippet innom nå og da. Mere vil jeg ikke fortelle deg... Du er ganske morsom, ihvertfall ! Det går an å innbille seg mye rart når man sitter på nett, ja! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jo da, det er fint med mange forskjellige mennesker. Men noe veldig avansert er det ikke her. De helt dype diskusjonene dukker ikke ofte opp. Stopper liksom med enkle kommentarer og dårlige argumenter. Litt kjedlig i lengden i grunn. Hvor mange nick har du egentlig? lol 0 Siter
Gyda Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg er meg og du er deg. Jeg trives her, og du mistrives. Da foreslår jeg at jeg blir, og at du finner deg et annet nettsted som passer bedre for deg. 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det er hvertfall over gjennomsnittlig dumt å bruke tid, krefter og energi på å gang på gang lese i et fora man anser som en stor vits. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det virkelig snåle er at noen gidder å lese på et forum de ikke liker. Jeg synes forresten det ser ut som om dolere representerer gjennomsnittsbefolkningen, i hvert fall sånn jeg kjenner befolkningen. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Huff... Nå beviser du jo for Hilmaar at det er fullt av idioter her inne... Beviser og beviser. En idiot som tar et fredelig jattesvar som et angrep, og begynner å slenge med leppa, fortjener å høre hvilken lavpanne h*n er. "......................................." 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Beviser og beviser. En idiot som tar et fredelig jattesvar som et angrep, og begynner å slenge med leppa, fortjener å høre hvilken lavpanne h*n er. "......................................." Jo, jo.. Det kan være 0 Siter
Gjest svar til proz Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Beviser og beviser. En idiot som tar et fredelig jattesvar som et angrep, og begynner å slenge med leppa, fortjener å høre hvilken lavpanne h*n er. "......................................." Tok det ikke som angrep nei, trodde vi bare diskuterte fredelig jeg. Men *BOM* så reagerer du med drittslenging og agressivitet som vanlig. Det er slik du svarer når du ikke har annet å komme med. Jeg som trodde du hadde blitt snill gutt, hehe. Min signatur "svar til proz" var ikke et nick, men beskjed om at jeg var samme person som svarte deg. Videre har mitt første svar til deg her ingenting med mitt første svar i tråden å gjøre, lalalalala.....*ro ro til fiskeskjær* Jeg bruker ellers alltid samme nick i samme tråd, sånn så du vet det. Dette er et unntak, her har jeg et annet nick i tillegg til nick i diskusjonen med deg. Herregud, alt man må forklare. Det med dassvasking, du nevnte selv i et tidligere innlegg at du førte statikk over etellerannet der en gang..blablabla... 0 Siter
Gjest svar til proz Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 I all verden - hvor dum du er har jeg ikke sagt noe om, men slik som du reagerer som en frådende lemmen gjør at jeg nesten får lyst å si noe om det... Har du litt problemer med vanlig skriftlig kommunikasjon? Vet du hva en smiley er? Hvor finner du i innlegget ditt at jeg sier noe om deg? Jeg gjør da ingenting annet enn å kommentere med et smil (bokstavelig talt), og komme med en generell utblåsning om et ord jeg synes er tullete. Er det mulig å ta seg selv så selvhøytidelig som du gjør her? Og å være så paranoid og defensiv? *Rister på hodet* "....................................." *flire* 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Tok det ikke som angrep nei, trodde vi bare diskuterte fredelig jeg. Men *BOM* så reagerer du med drittslenging og agressivitet som vanlig. Det er slik du svarer når du ikke har annet å komme med. Jeg som trodde du hadde blitt snill gutt, hehe. Min signatur "svar til proz" var ikke et nick, men beskjed om at jeg var samme person som svarte deg. Videre har mitt første svar til deg her ingenting med mitt første svar i tråden å gjøre, lalalalala.....*ro ro til fiskeskjær* Jeg bruker ellers alltid samme nick i samme tråd, sånn så du vet det. Dette er et unntak, her har jeg et annet nick i tillegg til nick i diskusjonen med deg. Herregud, alt man må forklare. Det med dassvasking, du nevnte selv i et tidligere innlegg at du førte statikk over etellerannet der en gang..blablabla... Nei nei nei. DU reagerte med å angripe, på mitt fredelige svar. Etter det angrep jeg deg selvfølgelig tilbake. Enkelt og greit. Og nå tenker jeg vi sier oss ferdig med dette tullet. ".........................................." 0 Siter
Gjest svar til proz Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nei nei nei. DU reagerte med å angripe, på mitt fredelige svar. Etter det angrep jeg deg selvfølgelig tilbake. Enkelt og greit. Og nå tenker jeg vi sier oss ferdig med dette tullet. ".........................................." okej! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det var et merkelig spørsmål. Hva er egentlig gjennomsnittbefolkning for noe? 0 Siter
Gjest Kulturell Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Du er ganske morsom, ihvertfall ! Det går an å innbille seg mye rart når man sitter på nett, ja! ??? Sorry, jeg tog ikke den. Vennligst forklar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.