Gjest sandex Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 ??? Sorry, jeg tog ikke den. Vennligst forklar! Tror ikke jeg hadde komt noe lenger ved å forklare deg den 0 Siter
Gjest Kulturell Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Tror ikke jeg hadde komt noe lenger ved å forklare deg den Mener du jeg er en innbilsk bedreviter som tror jeg er noe, eller noe i den duren? ;p 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Mener du jeg er en innbilsk bedreviter som tror jeg er noe, eller noe i den duren? ;p Neida - ikke akkurat:) Men du formulerte deg jo bra ! 0 Siter
Gjest Kulturell Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Neida - ikke akkurat:) Men du formulerte deg jo bra ! Whatever 0 Siter
Gjest Hilmaar Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 I overkant av 50 svar på et døgn, med denne tittelen? Det er bra! Jeg tror vi sitter med "over gjennomsnittsmenneskene" her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.